Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ساحل عاجی توپچی‌ها، از کار کردن با امری خوشحال است.

طرفداری- نیکولاس پپه از تلاش خود برای یادگیری زبان انگلیسی جهت سازگاری هر چه بهتر با لیگ برتر خبر داده است.

به نقل از FFT، وینگر سابق لیل با شکستن رکورد نقل و انتقالات آرسنال، در تابستان امسال به این تیم ملحق شد. او در مصاحبه اخیرش، به اهمیت تسلط اونای امری به زبان فرانسوی جهت برقراری ارتباط با این مربی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط خیلی خوب بوده است چون توانایی او برای فرانسوی حرف زدن، برقراری ارتباط را برای‌ ما راحت‌تر کرده است. من تازه وارد هستم؛ تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها برایم تازگی دارند و کمک کردن مربی واقعا مفید است. حالا باید انگلیسی هم یاد بگیرم و او در این زمینه هم به من کمک می‌کند. 

پپه همچنین گفت که جهت بازی کردن در بالاترین سطح به ورزشگاه امارات آمده است.

دلیل من برای آمدن به اینجا، جاه طلبی بالای باشگاه بود. آن‌ها رویای بازگشت به لیگ قهرمانان را دارند و من هم فردی جاه طلب هستم؛ بنابراین چنین انتقالی منطقی بود. مجذوب لیگ برتر شده‌ام چون رقابت بسیار دشواری است و بهترین لیگ دنیا محسوب می‌شود. هدف‌مان قهرمانی در لیگ اروپا است. به هر حال رقابتی اروپایی است و هدف‌ ما ارائه عملکردی بهتر نسبت به فصل گذشته است که به نظرم به آن دست پیدا خواهیم کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید

 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آلیانس آره میزبان قرمزها فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اعلام ترکیب بایرن و پاری‌سن‌ژرمن

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • دوست دارم با قهرمانی اروپا از بایرن بروم
  • طعنه به بایرن: وضع‌تان از شرایط توخل معلوم است
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟