Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:22:45 GMT

نیروهای غیر بومی در سیرجان تعدیل می شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۱۳۶

نیروهای غیر بومی در سیرجان تعدیل می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در بازدید سرزده از اداره کار سیرجان به آمار ارائه شده در سامانه رصد اشتغال کشور اشاره کرد و گفت: تا کنون با اشتغال دو هزار و ۲۰۹ نفر به ۶۱ درصد از تعهد اشتغال شهرستان عمل شده است که تا رسیدن به آمار نهایی تعهد اشتغال سیرجان که سه هزار و ۵۸۱ نفر است فاصله کمی باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداراتی که در زمینه عمل به تعهد اشتغال خود ضعیف عمل کنند تذکر کتبی دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار سیرجان بیان کرد: در کارگروه پالایش نیروهای انسانی شهرستان شرکت های فعال سیرجان موظف شدند حداقل ۸۰ درصد نیروهای خود را از افراد بومی جذب کنند.

وی گفت: این کارگروه به جذب حداکثری نیروهای بومی و تعدیل نیروهای غیر بومی تاکید دارد تا بتوانیم مشکل اشتغال جوانان شهرستان را از این طریق رفع کنیم.

کد خبر 4698637

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انسانی فرمانداری سیرجان سیرجان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه یاسوج هفته دولت عید سعید قربان سانحه تصادف روز خبرنگار اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،علی نوری نژاد از جذب 312 میلیارد ریال تسهیلات بخش کشاورزی در شهرستان سوادکوه شمالی در سال گذشته خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: به منظور افزایش بهره‌وری، اشتغال به کار نیروی نیمه فعال جوامع روستایی، کاهش هزینه تولید و رونق کسب و کار در بخش کشاورزی طی سال گذشته 312 میلیارد ریال تسهیلات با اشتغالزایی 75 نفر در این شهرستان جذب شد.

 

این مسوول تصریح کرد: این تسهیلات شامل 23 میلیارد و 18 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون، 8 میلیارد و 100 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی، 20 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18، بیش از 39 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش محصولات زراعی، 72 میلیارد ریال از محل سفر ریاست جمهور، 81 میلیارد و 750 میلیون ریال بنیاد برکت و 68 میلیارد ریال از محل کمکهای فنی اعتباری در این شهرستان جذب شد.



وی گفت: پرداخت این تسهیلات در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای 75 بهره بردار و تثبیت اشتغال آنها در زیر بخشهای زراعی، باغی، مرغداری، شیلات و گلخانه ها شد.

دیگر خبرها

  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • تعهد اشتغال بهزیستی خراسان رضوی؛ ۷۸۲۳ نفر
  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در قوچان
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سال‌جاری
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • جذب ۳۰۰ میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی
  • جذب 300 میلیارد تسهیلات کشاورزی در سوادکوه شمالی