Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-16@19:49:33 GMT

یزدانی‌نیا نایب رئیس سازمان لیگ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۱۷۹

یزدانی‌نیا نایب رئیس سازمان لیگ شد

علیرضا دبیر در حکمی محمدجواد یزدانی نیا را بعنوان نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر در حکمی محمدجواد یزدانی نیا را بعنوان نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی منصوب کرد.

در حکم یزدانی نیا آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس سازمان لیگ فدراسیون و با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به سمت نایب رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت های مدیریتی خود در این سمت تحت نظر مسئول مربوطه کوشا بوده و به لطف خداوند بزرگ، در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر سازمان لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم

دارنده‌ی مدال طلای ‌و برنز المپیک درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسمپور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی اظهار کرد: این دو کشتی‌گیر قبلا باهم کشتی گرفتند و یزدانی پیروز شده است.

ابراهیم جوادی دارنده مدال طلای جهان و پیشکسوت کشتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد پس از قهرمانی در آسیا گفت: در سطح آسیا از بهترین‌ها هستیم و قبلا بارها قهرمان شدیم اما امیدواریم بتوانیم در  سطح المیپک هم و جهانی هم قهرمان شویم.

 

جوادی در خصوص نقس‌های تیم ملی گفت: هر کشتی‌گیری فنون خاص خود را دارد و اجرا می‌کند و در هرصورت در دنیا صاحب سبک هستیم، ما انواع فنون‌های زیرگیری را داریم و در حین مسابقات اجرا می‌کنیم، کشتی‌گیران ما بد نبودند.

 

وی در خصوص عملکرد رحمان عموزاد در ادامه برابر کشتی‌گیران مطرح جهان بیان کرد: بستگی به شرایط عموزاد در اون دوران دارد و مربیان باید شرایط را بسنجند و این ورزشکار را به حدی آماده کنند که در المپیک و مسابقات جهانی هم بتواند کشتی بگیرد، من زیاد بالاسر بچه‌ها نیستم اما مربیانی که بالاسر کشتی‌گیران هستند باید نقات ضعف را در نظر بگیرند و آن را برطرف کنند.

 

پیشکسوت کشتی ایران درباره رقابت حسن یزدانی و کامران قاسم پور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی اظهار کرد: حسن یزدانی در حال حاضر عمل کرده است و مصدومیت دارد و  فعلا تمرین نمی‌تواند برای مسابقه تمرین کند، در هر صورت هردو از بهترین کشتی‌گیرهای ما هستند و از خوب‌ها، اما اگر حسن یزدانی بخواهد کشتی بگیرد باید دستش خوب شود این دو کشتی‌گیر قبلا باهم کشتی گرفتند و یزدانی پیروز شده است، کامران قاسمپور هم کشتی گیر خوبی است و اگر در المپیک وزن ۹۲ کیلوگرم داشتیم خیلی می‌توانست موثر باشد و اگر ۹۷ کیلوگرم را انتخاب می‌کرد کشتی سختی داشت، امیدواریم کشتی‌گیران شرایط خوب و سلامتی داشته باشند و هرکدام که بهتر بود در المپیک کشتی بگیرد.

  

وی در آخر در مورد اینکه می‌توانیم سه سهمیه باقی مانده را کسب کنیم یا خیر؟ ادامه داد: چون در تمرینات بالاسر بچه‌ها نیستم نمی‌توانم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم اما امیدواریم این کشتی‌گیران سهمیه‌ها را کسب کنند و ما بتوانیم در ۶ وزن قانونی المیپک بتوانیم کشتی بگیریم و بچه‌ها بدرخشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • نایب رئیس سابق فدراسیون با حکم 10 ساله زندانی شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • یک اتفاق خوب برای کشتی ؛ حسن یزدانی به تشک بر می گردد
  • نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم
  • اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد