Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:37:40 GMT

محل پرداخت هزینه‌های تیم مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۲۱۴

محل پرداخت هزینه‌های تیم مشخص شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بهرام رضاییان در آستانه بازی پارس جنوبی و پرسپولیس بیان کرد: تمرینات تا الان ادامه داشته، ولی بازیکنان دیشب اعلام کردند تا مطالبات پرداخت نشود یا وضعیتشان مشخص نشود حاضر به بازی و امضای شناسه فردی نیستند.

او افزود: چندین جلسه با آن‌ها برگزار کردیم، ولی روی این قضیه اصرار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ادامه داد: امروز با تلاش‌های بی وقفه سید پیروز موسوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس و پیگیری‌هایی که از طریق دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران صورت گرفت، مشکلات برطرف شد.

رضاییان بیان کرد: در این جلسات سرمربی تیم هم حضور داشت.

او گفت: بودجه‌ای به تیم تزریق واریز نشده، ولی محل پرداخت مشخص شده و اعضای تیم قوت قلب گرفتند. تلاش می‌کنیم در اولین فرصت مطالبات را پرداخت کنیم و هر یک از اعضای تیم طبق قرارداد خودش پول می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره شایعاتی که درباره جدایی اش از مجموعه پارس جنوبی شنیده می‌شود، افزود: از لیگ دو در خدمت تیم پارس جنوبی بودم، هر کسی توانی دارد. من خودم درخواست داشتم که از مدیریت باشگاه جدا بشوم.

موافقت ضمنی شده و امیدوارم موافقت نهایی آن هم انجام گیرد. در کنار تیم خواهم بود، ولی می‌خواهم با عنوان مدیرعامل فعالیت نکنم.

او همچنین گفت: البته مقوله فوتبال ساحلی و ووشو با تیم فوتبال فرق دارد و تلاش می‌کنیم از عنوان‌های قهرمانی خود دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درباره بازی با پرسپولیس افزود: فردا بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه تلاش می‌کنیم آن نتیجه‌ای که رخ می‌دهد با همه تلاش ما باشد.

من هم کنار تیم هستم و بازیکنان باقدرت در بازی فردا بازی می‌کنند. تا به الان مدیرعامل باشگاه هستم و با قدرت در کنار اعضای تیم خواهم بود.

رضاییان از نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تشکر کرد که در تهران است و برای کار‌های ثبت قرارداد همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است