Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان یک نفر متخلف شکار و صید را از طریق فضای مجازی شناسایی و دستگیر کرد.

فتحی بیرانوند بیان کرد: این متخلف زیست محیطی اقدام به شکار یک قطعه کبک و یک قطعه تیهو نموده بود که شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان پس از کسب اطلاعات کامل و تائید صحت آن و بعد از کسب مجوز‌های قانونی، توانست متخلفی که اقدام به انتشار تصاویر شکار شده یک قطعه کبک و یک قطعه تیهو کرده بود را دستگیر کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: پرونده این متخلف دستگیر شده پس از اخذ جریمه سه میلون ریالی ضررو زیان به محیط زیست، به همراه مستنداتی که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رومشکان جمعآوری شده بود به مقام قضایی شهرستان تحویل شد.

بیرانوند اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۵ متخلف زیست محیطی در این استان دستگیر شدند.

وی با اشاره به کاهش آمار شکار پستانداران بزرگ و حمایت شده در سطح استان ادامه داد: در جهت برخورد قاطع با شکارچیان و پیشگیری از وقوع جرم تعداد ۴۳ قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی کشف و ضبط شده که از این تعداد ۳ قبضه آن‌ها سلاح بدون مجوز می‌باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان یاداور شد: یک میلیارد و ۴۸۴ میلون ریال ضرر و زیان در اثر تخلفات زیست محیطی به محیط زیست استان وارد شده که از این میزان ۶۱۸ میلیون ریال وصول شده است.

انتهای پیام/ر

متخلف زیست محیطی در لرستان از طریق فضای مجازی دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه

به گزارش خبرگزری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر شکار غیر مجاز و نگهداری گوشت شکار در یک منزل مسکونی، ماموران انتظامی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه با هماهنگی‌های بعمل آمده در بازرسی از منزل شکارچی ۵ کیلوگرم گوشت شکار غیر مجاز کشف و شکارچی نیز دستگیر شد، افزود: شکارچی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 
وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که اقدام به شکار غیر قانونی و صدمه زدن به محیط زیست می‌کنند با جدیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست تا به جهت حفاظت از محیط زیست در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در گرمه