Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@23:27:49 GMT

اجتماع بزرگ غدیریون در هندیجان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۴۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، اجتماع بزرگ غدیریون بیعت با ولایت در شهرستان هندیجان برگزار و مردم و مسئولان، بسیجیان و هیات های مذهبی با تلاش و همکاری بنیاد بین المللی غدیر و دفتر امام جمعه هندیجان بصورت پیاده روی از مسجد باب الحوائج هندیجان جنوبی تا استادیوم ورزشی تختی هندیجان شمالی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درورودی شهرستان هندیجان پرچم متبرک علوی حضرت امام علی علیه السلام طی مراسم معنوی با حضور آحاد مردم و جمعی از مسئولان با ذکر صلوات و لبیک یا مولا علی علیه السلام و توزیع شیرینی و شربت به اهتزاز درآمد و در روستاهای هندیجان و مخصوصا امام زاده عبدالله (ع) هندیجان ودیگر امامزادگان مراسمات خاص عید غدیر خم برگزار شد .

مردم شهری روستایی هندیجان با برپایی مراسمات جشن شادی و توزیع اطعام در میان ایتام و نیازمندان و مردم به مقام والای مولا امام علی علیه السلام ادای احترام گذاشته و عشق و ارادتمندی خود را به ساحت مقدس امام علی علیه السلام ابراز نمودند.

مدیر ارشد ناحیه سپاه سروان پاسدار سعید سنگری اظهار داشت: حضور مردم در هوای گرم تابستان در مراسم باشکوه اجتماع بزرگ غدیریون باشکوه بود که مردم ولایتمدار شهرستان هندیجان زن و مرد با برپایی ایستگاههای صلواتی و توزیع اطعام نشان دادند که همواره در خط ولایت و امامت هستند و هیچگاه از اهل بیت (ع)جدا نخواهند شد.

وی افزود: از تلاش های امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی و اداره ورزش و جوانان و هیات های مذهبی و حرکت معنوی و خودجوش مردم و بسیجیان حوزه و پایگاههای وگردان بیت المقدس و گردان عملیاتی امام رضا (ع)و انتظامی و سپاه و دیگر عوامل اجرای مخصوصا بنیاد بین المللی غدیر خم برای همکاری در اجرای اجتماع غدیر تقدیر و تشکر می شود .

پاسدار سنگری مدیر ارشد ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: عشق به اهل بیت (ع)زمان و مکان و مرز نمی شناسد مردم همیشه ارادتمند به مولا امام علی علیه السلام هستند و ماهر چه داریم از کرامات و عنایات مولاست و ما افتخار می کنم پیرو سنت و راه وروش اهل بیت علیه السلام هستیم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند

آیت الله سروش محلاتی گفت: ارشاد، کار هر کسی نیست و به شایستگی‌های خاصی نیاز دارد.   به گفته این استاد حوزه، به استناد خطبهٔ ۲۳۶ امام علی علیه‌السلام موجود در نهج‌البلاغه، این هفت گروه حق هیچ‌گونه ارشاد و دخالت در امور دیگران را ندارند:   ۱. جُفَاةٌ طَغَامٌ: کسانی که روحیهٔ خشن دارند و فاقد احساسات لطیف و شخصیت اجتماعی‌اند.   ۲. عَبِيدٌ أَقْزَامٌ: انسان‌های پَست و برده‌صفت که چشم‌بسته به هر فرمانی، تن می‌دهند و از کرامت بهره‌ای ندارند.   ۳. تُلُقِّطُوا مِنْ كُلِّ شَوْبٍ: کسانی که از گوشه- کنار کشور جمع شده‌اند و فاقد درک اجتماعی و فرهنگی نقاط مختلف جامعه هستند.   ۴. مِمَّنْ يَنْبَغِي أَنْ يُفَقَّهَ: کسانی که فهم‌شان از دین سطحی است و خود هنوز به شناخت عمیقی از اسلام نرسیده‌اند.   ۵. ... و يُؤَدَّبَ: افرادی که از ادب و فرهنگ برخوردار نیستند و خودشان نیاز به تربیت دارند.   ۶. ...وَ يُعَلَّمَ: کسانی که سواد لازم را نداشته و علم و دانش مربوط را تحصیل نکرده‌اند.   ۷. ...وَ يُدَرَّبَ: کسانی که فاقد تجربه‌اند.   بفرمودهٔ اميرالمؤمنين(ع) به این افراد نباید مسئولیتی محول نمود، بلکه به عکس:   -- باید خود آن‌ها را کنترل نموده و قیّم برایشان قرار داد، نه آنکه آنها را قیّم بر مردم قرار داد: "وَ یُوَلّی عَلَیْهِ" -- و باید مچ دست‌شان را گرفت نه آنکه آزاد بگردند و مچ دیگران را بگیرند: "وَیُؤْخَذَ عَلی یَدَیْهِ" کسانی که اینگونه‌اند، ارشادشان اضلال و اصلاحشان افساد است❗️ کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امام جمعه قم : نسبت به مساله حجاب در میدان عمل سهل انگاری وجود دارد نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی، به قانونی استناد می کند که هنوز شورای نگهبان تایید نکرده وزیر فرهنگ در صف اول دفاع از حجاب و عفاف ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!

دیگر خبرها

  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • طریق النور دانشگاه امام رضا به ایستگاه هوافضا سپاه رسید+تصاویر
  • چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • نشان فداکاری در ایستگاه مترو دانشگاه امام علی (ع) رونمایی شد