Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میرهاشم خواستار هفته دولت را فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات دولت به مردم عنوان کرد و اظهار داشت:دولت خدمات شایسته ای را در بخش های مختلف به مردم شهرستان ارائه کرده و این خدمات تحول مهمی در جهت رفع مشکلات مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: برای برگزاری هفته دولت تدابیر و برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده که بتوانیم دستاوردهای دولت و  نظام را در شهرستان منعکس کرده و در راستای تقویت امید و نشاط اجتماعی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستار با تشریح پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان خمیر عنوان کرد:در هفته دولت سالجاری پروژه هایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۲ میلیارد ریال در شهرستان خمیر افتتاح خواهد شد که این پروژه در زمینه آموزشی ، ورزشی ، سازه‌های آبخیزداری و عمران شهری و روستایی می باشد و با بهره‌برداری از آنها توسعه شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

مقام عالی دولت یاد آور شد: از این تعداد، ۱۰پروژه در حوزه آموزشی و بقیه پروژه ها در دیگر حوزه ها است.

وی با بیان اینکه پروژه های آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، افزود:افتتاح دبستان دکترشریعتی آرابی، افتتاح دبیرستان شش کلاسه سیدالشهدا کشار،بهره برداری از دبستان شش کلاسه طرح برکت بندرپل ،افتتاح آموزشگاه فضیلت پل گلکنی ،احداث دبستان خاتم الانبیاء روستای بناب و چندین پروژه دیگر از جمله پروژه های قابل افتتاح در بخش آموزشی در این شهرستان خواهد بود.

خواستار همچنین با اشاره به افتتاح پروژه های شهرستان در حوزه  ورزشی عنوان کرد:افتتاح زمین ورزشی ،چمن مصنوعی ، رختکن ورزشی در شهر جدید علوی و همچنین احداث سالن ورزشی چندمنظوره در روستای بناب از جمله پروژه های قابل افتتاح در این حوزه است.

فرماندارخمیر ادامه داد: افتتاح بلوار خلیج فارس ، ساختمان اداری جمعییت هلال احمر و برق رسانی به مسکن مهرورزان در شهر بندرخمیر، کف شکنی چاه های شماره یک و دو شهر رویدر و اصلاح و بازسازی شبکه آب این شهر، افتتاح سه واحد ویلا باغ و اجرای آبنمای پارک در شهر جدید علوی، افتتاح سد آبخیزداری خاکی ملاتی گزدان رویدر و سد آبخیزداری سنگی ملاتی بناب ،احداث ساختمان دهیاری بناب، جدول گذاری و زیرسازی آسفالت معابر در روستاهای پرنیمه و رودبار،رفع نوسانات برق رودبار و تنگ دالان ،احداث خانه سلامت بستوئیه ، احداث غسالخانه روستای کرویه ،ساخت مخزن آب گوین در بخش رویدر از دیگر پروژه های هفته دولت در شهرستان خمیر خواهد بود.

وی در پایان به نقش مهم رسانه ها در تبیین عملکردهای دولت اشاره و خاطر نشان کرد:گرچه فضای عمومی به دلیل تنگناهای موجود اغلب از موضوع‌های انتقادی استقبال می‌کند و کمتر به فعالیت‌های مثبت مسؤولان می پردازند اما از رسانه ها و فعالان این حوزه انتظار می رود که ظرفیت‌ها را در کنار تنگناها ، البته نه به عنوان تمجید، بلکه بر اساس اطلاع به گوش مردم برسانند تا آنان نیز در جریان فعالیت ها و عملکردهای دولت و نظام در شهرستان قرار گیرند.

کد خبر 4698652

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بندرخمیر هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان خطبه های نماز جمعه یاسوج هفته دولت عید سعید قربان سانحه تصادف روز خبرنگار اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد