Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که دیداری با مقامات ایرانی پیش از نشست سران هفت کشور صنعتی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این که پیشنهادهایی برای تنش‌زدایی میان تهران و واشنگتن در نظر دارد، اعلام کرد: به زودی و پیش از برگزاری نشست سران G7 دیداری با مقامات ایرانی خواهیم داشت تا برخی از پیشنهادها را مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نشست سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت آخر این هفته به مدت دو روز در شهر بندری بیاریتز در جنوب غربی فرانسه و تحت شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار خواهد شد.

فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا، ژاپن، ایتالیا و کانادا عضو گروه هفت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه نشست G7

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان

یه گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا؛ محسن رضایی در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: پس از انقلاب، خلاءهای سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهادهای نظارتی و انتخاباتی برطرف گردید و همچنین خلاء بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع گردید؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

 

وی ادامه داد: تصدیگری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت و مجلس باید از نقش و مسئولیت تصدیگری دادن به وزارتخانه ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهند و همچنین اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکز زدایی داده شود.

 

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار داشت: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک رسان باشد.

 

شایان ذکر است در جریان این سفر، دکتر محسن رضایی با حضرات آیات شب زنده دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار نمود.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌ های آمریکایی و اسرائیلی درباره حمله به رفح
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • طالبان گزارش افغانستان اینترنشنال را تکذیب کرد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای