Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:48:18 GMT

کولاکوویچ: کسب نتیجه در قهرمانی آسیا مهم است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۶۴۷

کولاکوویچ: کسب نتیجه در قهرمانی آسیا مهم است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: موفقیت و کسب نتیجه در قهرمانی آسیا و جام‌جهانی ژاپن برای ما بسیار مهم است.

به گزارش ایسنا، به نقل از فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ بعد از اولین جلسه تمرینی تیم والیبال بزرگسالان ایران در دور جدید اردوها برای حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: ما از امروز دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هفته برای مسابقات آسیایی فرصت داریم. تمرینات خود را با بازیکنانی شروع کردیم که در انتخابی المپیک حضور داشتند. همچنین اسفندیار را هم به اردوی تیم ملی دعوت کردیم. در ابتدای سال لیستی ۲۵ نفره را اعلام کردیم و می‌توانیم بعضی بازیکنان را تغییر دهیم.

او افزود: باید بعد از این مسابقات در جام جهانی ژاپن حاضر شویم که فاصله این دو تورنمنت خیلی به هم نزدیک است. موفقیت در هر دوی رقابت‌ها برای ما مهم است. بعد از آن هم برای مسابقات انتخابی المپیک باید رقابت کنیم که آن مسابقات هم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. اولویت ما همان‌طور که قبلا گفته بودم، صعود به المپیک است. جام‌جهانی ژاپن برای ما یک چالش است چون بهترین تیم‌های دنیا در آن حاضر هستند.

سرمربی تیم والیبال در پایان با ابراز خرسندی از حضور سعید رضایی در جمع ملی‌پوشان، گفت: خیلی خوشحالم که سعید رضایی امروز کنار ما بود و به تیم ما ملحق شد. برای من سلامتی اعضای تیم از هر چیزی مهم‌تر است و همه ما در کنار هم برای رسیدن به موفقیت، همدل هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم