Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@05:56:03 GMT

اجرای برنامه های کتابخوانی در 2روستای بخش قلعه نو

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۶۵۳

اجرای برنامه های کتابخوانی در 2روستای بخش قلعه نو

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این بازدید ظرفیت های فرهنگی موجود در روستای های روستاهای «قلعه نو» و «گل تپه کبير» مورد بررسی قرار گرفت و تفاهم همکاری با موضوع اکران فيلم هاي سينمايي، انجام برنامه هاي فرهنگی در طول سال، ایجاد نمایشگاه های کتاب و تعامل لازم با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: شهرستان ری در حوزه کتاب و کتابخوانی نیز دارای موقعیت خوبی در کشور است و با همکاری دهیاری ها می توان عنوان پایتخت کتاب را در سال آینده برای شهرستان ری به ارمغان آورد.

وی افزود: ایجاد باشگاه های کتابخوانی برای نوجوانان و جوانان، ایجاد کتابخانه سیار و حمایت از نویسندگان روستایی می تواند به حوزه کتابخوانی در روستاها کمک زیادی کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد

 در احکامی از سوی محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان ریاست کمیته تالیف،تدوین و نشر تولیدات آثار هنری در کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان به علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

ترکیب اعضای کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی،هنری و اجتماعی سپاه، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری زاهدان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل آموزش وپرورش این استان است.

براساس حکم کمیته تالیف، تدوین و نشر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،دانشگاه سیستان و بلوچستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان اعلام شده است.

کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۵ در این استان برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر