Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر قصد ندارد فوروارد ریز نقش و ایتالیایی خود را از دست بدهد.

طرفداری- فیورنتینا که به دنبال جذب یک وینگر دیگر است، علاقه جدی به جذب متئو پولیتانو نشان داده اما اینتر به آنها اعلام کرده این بازیکن 26 ساله فروشی نیست.

فیورنتینا حتی با وجود جذب فرانک ریبری، همچنان می خواهد یک وینگر دیگر نیز جذب کند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، بنفش پوشان فلورانس، به شدت به دنبال جذب متئو پولیتانو، وینگر اینتر بوده اند و حتی امروز مذاکراتی بین مدیران ورزشی دو باشگاه وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اینتر به فیورنتینا برای جذب پولیتانو پاسخ منفی داده و به ایجنت این بازیکن ایتالیایی نیز مجددا از تمایل برای حفظ او گفته است. موضع نراتزوری روشن است و این موضع، حداقل تا امروز این بوده که پولیتانو در لیست فروش این باشگاه قرار ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟

صندوق های طلا در روز جاری با توجه به ثبات نرخ ارز غیر رسمی و همچنین افت نرخ انس جهانی، همگی در محدوده ی منفی معامله شدند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام چهارمین روز کاری مطابق انتظار ها در دامنه ی منفی آغاز کرد و رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد، تا در نهایت شاخص کل با نزول به کار خود پایان دهد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 13 هزار و 400 واحدی به 2 میلیون و 303 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی 1300 واحدی به ارتفاع 759 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «ارفع» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «کاما» و «فولاد» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «خاور»، «فزر» و «کرمان» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 4 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 5 هزار میلیارد و 500 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 27 میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

گفتنی است با توجه به نزول نرخ جهانی طلا و ثبات نرخ ارز غیر رسمی، تمامی صندوق ها طلا در محدوده ی منفی کار خود را آغاز کردند.

در بازار امروز 204 نماد در محدوده مثبت و 236 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 165 نماد در محدوده مثبت و 170 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت/ رشد بورس موقتی بود؟
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند