Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@10:05:19 GMT

خرید لباس نوزاد چقدر هزینه دارد؟ + قیمت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۸۵۹

خرید لباس نوزاد چقدر هزینه دارد؟ + قیمت

قیمت انواع لباس نوزادر بازار به شرح زیر است:

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تور استانبول اسفند ۱۴۰۲

سفر به ترکیه آنقدر در میان ایرانیان محبوب و پرطرفدار شده که در هر فصل از سال، ایرانیان زیادی را در ترکیه می‌توانید ببینید. شهر استانبول از مهمترین شهر‌های گردشگری ترکیه است که ایرانی‌های زیادی در هر ماه و هفته برای گردش، تفریح و کار راهی آن می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این روز‌های پایان سال نیز بسیاری از مردم برای سفر خارجی کشور ترکیه و شهر استانبول را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم در دقیقه نود یاد سفر به استانبول افتاده‌اید، در این گزارش قیمت تور‌های لحظه آخری استانبول را بررسی می‌کنیم.

هزینه تور استانبول با اقامت در هتل ریدل (سه ستاره) برای یک اتاق دو تخته، ۱۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته ۱۶ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان اعلام شده است.

برای اقامت ۵ شب در هتل Fide Istanbul (سه ستاره) برای اتاق دو تخته ۱۶ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته، ۲۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان باید هزینه کنید. اگر کودک همراه خود دارید و نیاز به یک اتاق مناسب‌تر دارید، هزینه هتل به ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

اقامت در هتل ۴ ستاره Actuel Lİfe Hotel برای پنج شب در اتاق دو تخته، ۱۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان و در اتاق یک تخته ۲۲ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان هزینه دارد.

یک هتل چهار ستاره دیگر برای پنج شب اقامت در اتاق دو تخته ۱۸ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان هزینه دریافت می‌کند. اگر نیاز به اتاق یک تخته در این هتل دارید باید ۲۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان پرداخت کنید. نام این هتل Feronya Taksim است.

برای اتاق دو تخته باید ۲۷ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته باید ۴۱ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان هزینه دهید.

قیمت تور‌های لحظه آخری استانبول با جزییات دقیق را در جدول زیر بخوانید:

دیگر خبرها

  • سفره شب عید میلیونی شد/ سبزی پلو با ماهی چند ؟
  • دختربچه هشت ساله ۳۳ میلیون خرج نوروزی دارد
  • قیمت تور استانبول اسفند ۱۴۰۲
  • خرید ۲ دستگاه آمبولانس در فارس توسط یک خانواده‌ خیر
  • ۱۰ ویژگی خرید بدون واسطه میلگرد و آهن چیست؟
  • ۶ نکته بسیار مهم پیش از خرید لیفتراک و جرثقیل
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • افزایش نرخ تورم عربستان
  • تورم عربستان مشخص شد
  • با این 5 ترفند قیمت تور کیش را تا 50 درصد کاهش دهید