Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک شهرخودرو خراسان درباره انتقادات مطرح شده از لباس های جدید این تیم می گوید من هم از طرح و هم از کیفیت لباس ها کاملا راضی هستم و بهتر منتقدان نیز تا زمان شوع بازی های لیگ صبر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرویی ها که با حضور فعال در بازار نقل و انتقالات به دنبال ایجاد شرایط خوبی برای خود در بازی های لیگ نوزدهم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که آنها بازیکنان تاثیرگذار خود در لیگ هجدهم را نیز حفظ کردند.

 

فرهاد حمیداوی در این باره و اینکه شرایط شهرخودرو را در ابتدای لیگ به چه صورت می بیند گفت: خدا راشاکریم که توانسته ایم با کمک کادر فنی تیم خوبی را آماده کنیم و قطعا شهر خودرو رقیب سر سختی برای سایر تیم ها خواهد بود. خوشحالیم که توانستیم بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کنیم و بازیکنان با کیفیت جدیدی را هم اضافه کنیم.

او ادامه داد: لیگ برتر بالا و پایین های بسیار زیادی دارد اما ما می خواهیم به عنوان نماینده دیار امام رضا(ع) خودمان را در بالا نگه داریم که یقین دارم با تلاش همه اعضا تیم و دعای مردم خراسان و عنایت امام هشتم(ع) این اتفاق رقم خواهد خورد. نخستین بازی ما در لیگ مقابل تیم پیکان است. امروز با بازیکنان در محل تمرین صحبت کردم و به آنها گفتم که تمام توانشان را برای شادی دل مردم خراسان از همین هفته اول به کار بگیرند.

 

مالک باشگاه شهر خودرو خراسان همچنین در خصوص انتقاداتی که به لباس این تیم شده است گفت: امیدوارم منتقدین ما کمی صبر کنند تا بازی ها شروع شود و لباس تیم را در زمین ببینند. ما فرصت کوتاهی برای برگزاری مراسم رونمایی از کیت باشگاه داشتیم اما همه مدیران میانی باشگاه تلاش کردند و ظرف ۷۲ ساعت این مراسم را شکل دادند.

حمیداوی درباره انتقادات ادامه داد: ما به برخی از انتقادات توجه داریم و از آنها بهره بردیم، مثلا در رابطه با اینکه چرا لباس دوم تیم رونمایی نشد، حرف منتقدین درست بود. از همان لحظه به درخواست هواداران سریعا اقدام کردم و از مدیران شرکت مورد نظر پیگیری کردم. خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، لباس دوم و سوم ما هم امروز به دستمان رسید و ما مشکلی بابت این موضوع نداریم. در خصوص کیفیت لباس ها نیز باید بگویم کمپانی آل اشپورت بهترین کیفیت لباس های خود را که با تکنولوژی پیشرفته ای دوخته شده، در اختیار باشگاه شهر خودرو قرار داده است.

 

او ادامه داد: ما باید به این موضوع توجه کنیم که کیفیت لباس و طراحی آن دو مقوله جدا هستند. اما من هم از طرح لباس تیم و هم از کیفیت آن دفاع می کنم، تنها اشکال ما این بود که لباس ها دیر رسید و امکان چاپ لوگوی باشگاه و اسپانسر روی لباس ها به وجود نیامد.

یکی دیگر از حرف و حدیث هایی که این روزها درباره شهر خودرو و یارگیری این تیم مطرح شده است جذب هافبک ملی پوش تیم الاهلی دوحه است. حمیداوی خیلی مختصر در این باره گفت: ما با مدیر برنامه های ابراهیمی جلسه برگزار کردیم و تنها منتظر مشخص شدن وضعیت او در قطر هستیم.

 

مالک باشگاه شهر خودرو در پایان گفت: از هواداران پرشور مشهدی و خراسانی درخواست می کنم به حواشی نپردازند و مثل همیشه از تیم حمایت کنند. ما به عشق هواداران و مردم خراسان تیم خوبی را درست کردیم تا در لیگ نوزدهم بتوانیم دوباره لبخند را به ارمغان آوریم.

شهر خودرو فرهاد حمیداوی تیم ملی ایران امید ابراهیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو فرهاد حمیداوی تیم ملی ایران امید ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد

تیم ملی فوتسال ایران امروز به مصاف کویت می رود.

جلسه فنی قبل از دیدار تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل کویت برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این جلسه وحید شمسایی سرمربی تیم و شهاب سفال‌منش دستیار اول نکات فنی در مورد شیوه بازی کویت، انتظارات فنی از تیم و لزوم ارائه بهترین نمایش که سزاوار نام‌ و اعتبار فوتسال ایران باشد را بیان داشتند.

ایران در نخستین بازی خود در دور مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۴ با نتیجه ۳-۱ مقابل افغانستان و در دومین بازی ۵-۳ برابر بحربن پیروز شد.

ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «ایندور» مقابل کویت صف‌آرایی می‌کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • آغاز داوری آثار ششمین جشنواره مد و لباس نقش تن پوش اروند
  • «راز جزیره» در شبکه امید