Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@13:07:35 GMT

۲۰۰ نفر از خبرنگاران گیلان در صومعه‌سرا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۵۹۱۹

۲۰۰ نفر از خبرنگاران گیلان در صومعه‌سرا تجلیل شدند

۲۰۰ نفر از خبرنگاران گیلان توسط نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در تالار مهرگان این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، همایش تجلیل از اصحاب رسانه گیلان به همت نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در تالار مهرگان ضیابر صومعه‌سرا برگزار شد.

 

در این همایش بیش از 200 خبرنگار از سراسر استان گیلان حضور داشتند و با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از تلاش‌های این قشر زحمتکش جامعه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سیدکاظم دلخوش» در این همایش با تبریک هفته خبرنگار، اظهار کرد: رسانه‌ها بايد خدمات نظام اسلامي و دولت را به اطلاع عموم برسانند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاری یک شغل مقدس و مسئولیتی بسیار سنگین بردوش تک تک خبرنگاران و اصحاب رسانه اس، افزود: پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از وظایف اصلی خبرنگاران است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید بازوی توسعه و پیشرفت استان و شهرستان باشند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در توسعه جامعه دارند که با قدرت قلم و کلام خود جهت احقاق حق تلاش می‌کنند، گفت: بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس از مشکلات رسانه‌ها آگاهی دارم و درصدد برطرف شدن مشکلات آنها هستم.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم روزنامه غدیر مساجد بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد روز جهانی مسجد جشنواره طنین مسجد کانون های مساجد همایش تجلیل از خبرنگاران آئین تجلیل از خبرنگاران تجلیل از خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه

دریافت 19 MB کد خبر 6082665

دیگر خبرها

  • رونمایی از مجموعه شعر «پیراهن تو کنار پیراهن من» در صومعه‌سرا
  • راهپیمایی صومعه سرایی ها در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما