Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این که پیشنهادهایی برای تنش‌زدایی میان تهران و واشنگتن در نظر دارد، اعلام کرد: به زودی و پیش از برگزاری نشست سران G7 دیداری با مقامات ایرانی خواهیم داشت تا برخی از پیشنهادها را مطرح کنیم.

بر اساس  این گزارش، نشست سران هفت کشور صنعتی جهان موسوم به گروه هفت آخر این هفته به مدت دو روز در شهر بندری بیاریتز در جنوب غربی فرانسه و تحت شدیدترین تدابیر امنیتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا، ژاپن، ایتالیا و کانادا عضو گروه هفت هستند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرانسه واشنگتن جهان ایتالیا کانادا ایتالیا فرانسه کانادا واشنگتن امانوئل ماکرون مقامات ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق

شماری از سران قبایل وعشایر عراقی از مناطق مختلف این کشور ضمن دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری عراق، عملیات وعده صادق را مایه افتخار جهان اسلام و مسلمانان دانستند.

 بر اساس آنچه که سفارت ایران در عراق اعلام کرده است، سران عشایر در این دیدار همچنین نسبت به سکوت جامعه جهانی در برابر تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه ابراز تاسف کردند.

این نشست با حضور بیش از ۴۰ تن از سران عشایر و قبایل از مناطق مختلف عراق در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد نیز در این دیدار از نقش موثر عشایر در دفاع از کشور عراق در مراحل مختلف به ویژه نقش برجسته آنان در برابر تهاجم داعش و ورود به صحنه با فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجعیت شیعه در عراق تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • چرا ثبت اظهارنامه برای مقامات و سران ممنوع شد؟!
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • استقبال از این گروه از ایرانی‌ها در عربستان بعد از ۹ سال/ عکس
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق
  • بحرین میزبان نشست آینده سران اتحادیه عرب