Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: براساس دستورالعمل رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه‌ها باید این موضوع به طور جدی دنبال شود که در صورت نیاز باید مسؤولان با تذکر تربیتی دانشجویان را مورد هدایت قرار دهند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد با تأکید بر حفظ مسأله حجاب و عفاف در محیط دانشگاه گفت: یکی از وظایف و اولویت‌های کاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی در سراسر کشور پرداختن به موضوع حجاب و عفاف است که باید براساس قوانین و مقررات در طول سال تحصیلی برنامه‌های مختلف و متنوعی در این خصوص برای دانشجویان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* برنامه های فرهنگی و عقیدتی اجرایی شود

وی افزود: حفظ پوشش بانوان در محیط های دانشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید در این رابطه برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی به طور مستمر اجرایی شود تا جوانان  نسبت به اهمیت حجاب آگاه شوند در واقع می‌توان با یک برنامه ریزی دقیق در این زمینه کارگاه های آموزشی حجاب و عفاف را به صورت عملیاتی انجام داد.

* پیشنهاد می‌کنم مراکز علمی کارگاه آموزشی حجاب برگزار کنند

حجت الاسلام کلانتری تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم همه مراکز علمی و دانشگاهی برای ترویج و گسترش فرهنگ حجاب امسال از شروع زمان تحصیل معاونان فرهنگی هر یک از دانشگاه ها در هر ترم تحصیلی دانشجویان  کارگاه های آموزشی برگزار کنند.

* مسؤولان با تذکر تربیتی دانشجویان را هدایت کنند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: براساس دستورالعمل رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه ها باید این موضوع به طور جدی دنبال شود که در صورت نیاز باید مسؤولان با تذکر تربیتی دانشجویان را مورد هدایت قرار دهند.

* پلیس با شبکه های مجازی غیر اخلاقی برخورد کند

وی افزود: در حال حاضر دانشجویان ما در همه دانشگاه های کشور در شرایط و وضعیت مناسبی در حوزه حجاب و عفاف قرار دارند اگر برخی در شبکه‌های مجازی غیر اخلاقی به دروغ اذعان عمومی را گمراه می کنند باید پلیس با آنها برخورد قاطع کند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد حجاب و عفاف دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی دولت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اما اقدامی هم اخیرا فراجا پیرو تاکید مقام معظم رهبری داشتند و قطعا دولت هم در بخش های فرهنگی باید وظایف خود را انجام دهد و بر اساس این لایحه جدید هم بسیاری از دستگاه ها موظف شدند که وظایف خود را انجام دهند؛ از جمله وزارت آموزش و پروزش و وزارت بهداشت باید در این زمینه همکاری داشته باشند.

حسینی خاطر نشان کرد: فراجا تذکرات را انجام می دهد ؛در لایحه جدید بی حجابی به عنوان تخلف از قانون مد نظر قرار گرفته است. معتقدم همین که انسجامی در کشور ایجاد شود نتیجه خوبی به همراه دارد. در همین روزها هم تغییرات خوبی انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • لایحه حجاب و عفاف به کجا رسید؟
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف به کجا کشیده شد؟
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • عملیات «وعده صادق» صلابت و اقتدار مدافعان امنیت را نشان داد
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • ابلاغ دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب