Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-28@18:45:51 GMT

توپ‌های ۲۴ سال قبل بوندس لیگا در لیگ برتر ایران!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۱۰۱



سرمربی نساجی مازندران گفت: اطلاعی به دست ما رسیده که توپ‌های لیگ برتر را ۲۴ سال قبل در بوندسلیگا استفاده می‌کردند.

به گزارش ورزشه سه، محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از نخستین مسابقه لیگ برتر برابر گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: تیم گل‌گهر پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفت و به این جایگاه رسید؛ زمانی که در سیاه جامگان بودم، به سیرجان آمدم و خاطرات خیلی خوبی از این شهر دارم؛ از حضور این تیم در لیگ برتر خوشحال هستم و امیدوارم شور و شوق مردم سیرجان فروکش نکند و گل‌گهر به آنچه لایق‌اش است، برسد و شادی را به خانه مردم سیرجان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: خوشحال هستم اولین تیم لیگ برتری هستیم که برای مسابقه به سیرجان می‌آییم و حضور نساجی به‌عنوان نخستین تیم ثبت خواهد شد.

سرمربی نساجی اضافه کرد: فوتبال برد و باخت دارد و هر تیمی تلاش بیشتری کند و تمرکز داشته باشد، برنده خواهد شد؛ در فرصتی که داشتیم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان ما با وجود همه مشکلات، انگیزه بالایی دارند؛ تیم ما مشکلات مالکیتی و مدیریتی داشت و همین الان هم مباحث بازیکنان حل نشده، ولی اجازه ندادیم این مسائل به تیم لطمه وارد کند.

مهاجری تصریح کرد: خدا را شکر بازیکنان ما می‌دانند پیراهن چه تیمی را پوشیده‌اند و در چه شهری بازی می‌کنند؛ بازیکنان نساجی می‌دانند از اعتباری چه تیمی دفاع خواهند کرد چراکه خودشان نیز جزو آن هستند؛ قطعا فردا خیلی از قائم‌شهری‌ها و مازندرانی‌ها چشم انتظار نتیجه بازی با گل‌گهر هستند و ان‌شاالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او با بیان اینکه تمام تلاشمان کسب برتری مقابل تیم خوب و ارزشمند گل‌گهر است، ابراز کرد: هر دو تیم برای برد وارد زمین می‌شویم، ولی هر تیمی تمرینات بهتری انجام داده باشد و پشتیبانی بهتری از آن صورت بگیرد، قطعا موفق خواهد شد و به برد می‌رسد؛ ما تمرینات خیلی سختی پشت سر گذاشتیم تا در روز مسابقه موفق شویم؛ قطعا اگر تمرینات سختی داشته باشید، روز بازی کار راحت‌تری دارید؛ بازی‌های تدارکاتی آزمون و خطای ما مربیان است و نتایج آن شاید اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد، اما نتایج آن تاثیرگذار نیست.

سرمربی نساجی عنوان کرد: خدا را شکر هرچه پیش رفتیم، عملکرد بهتری ارائه دادیم و از نظر فنی عملکرد خوبی برابر سپاهان به نمایش گذاشتیم؛ اگر ۷۰ درصد عملکردی که در تمرینات از بازیکنان نساجی دیدم، در بازی فردا به نمایش بگذارند قطعا یک عملکرد خوب از بازیکنان باغیرت نساجی می‌بینید؛ دست تک تک بچه‌های تیم را می‌بوسم که چشم به خیلی از مشکلات بستند و سختی‌های زیادی کشیدند، ولی خدا را شکر الان به یک ثبات رسیدیم.

مهاجری تصریح کرد: همه بازیکنان خود را دراختیار داریم و تنها احسان قهاری به دلیل محرومیت از فصل قبل در فهرست ما نیست.

او اضافه کرد: وقتی تمرینات خود را شروع می‌کنید و نمی‌دانید انتهای این جاده کجاست، نمی‌توانید برنامه‌ریزی کنید، چون فقط در جاده حرکت می‌کنید و از مقصد اطلاعی ندارید؛ سازمان لیگ و فدراسیون سختی‌های خود را داشتند و امیدوار هستم این تعویق بازی‌ها به فوتبال ما از نظر سخت افزاری کمک کرده باشد و تماشاگران روز‌های بهتری تجربه کنند؛ امیدوارم این تعویق چند هفته‌ای از نظر تجهیز ورزشگاه‌ها راضی کننده باشد.

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: امیدوار هستم فدراسیون روی این موضوع پافشاری بیشتری کند تا لیگ ما حرفه‌ای‌تر شود تا در سطح آسیا به لحاظ باشگاهی و ملی نتایج بهتری بگیریم، اما متاسفانه الان از قافله باشگاهی و ملی در این قاره عقب افتادیم؛ به نظرم تا ساختار فوتبال ما درست نشود، نمی‌توانیم در آن قضیه موفق شویم.

مهاجری اظهار کرد: مشکل ثبت قرارداد بازیکنان را نداشتیم و مدیران باشگاه نیز پیگیر این موضوع هستند؛ مشکلات ما در حال حل شدن است، ولی نمی‌توانیم طی سه روز مشکلات را حل کنیم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد؛ این حرکت مدیران به ما کمک می‌کند با انگیزه بیشتری کارمان را پیش ببریم و ان‌شاالله حسرت روز‌هایی را نخوریم که چرا امتیازات را از دست دادیم؛ می‌خواهیم با قدرت لیگ را شروع کنیم.

او اضافه کرد: گل‌گهر بازیکنان خوبی جذب کرده که تعدادی از آن‌ها سال گذشته در نساجی بودند؛ می‌دانم ما فردا برابر تیم منسجمی بازی خواهیم داشت؛ آن‌ها تیم شایسته‌ای هستند و در کل، در لیگ برتر مسابقه راحتی نداریم؛ بازی فردا به مراتب برای ما سخت‌تر از دیدار‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال است؛ شک نکنید گل‌گهر تیم شایسته‌ای است و قطعا روز سختی درانتظار ما خواهد بود.

سرمربی نساجی مازندران درخصوص انتقادات از توپ‌های جدید لیگ برتر گفت: اطلاعی که به دست ما رسیده، از این توپ‌ها ۲۴ سال قبل در بوندس لیگا استفاده می‌کردند، ولی مثل همان توپ‌های سال قبل است؛ خیلی دوست دارم توپ‌های باکیفیتی داشته باشیم، ولی یک سری مشکلات مثل تحریم وجود دارد که این اجازه را به ما نمی‌دهد و نمی‌گذارد اجناس باکیفیت وارد کنیم؛ توپ‌های لیگ برتر کیفیت متوسطی دارند؛ توپ‌های این فصل شبیه همان توپ‌های پارسال است که فقط رنگ آن فرق می‌کند؛ با این تفاوت که امسال در زیر نور یا در برف، این توپ‌ها بخاطر رنگ سفید مشخص نخواهد بود.

مهاجری اضافه کرد: تماشاگران ما فردا به سیرجان می‌آیند که عاشقان نساجی هستند و رنج سفر را به جان می‌خرند؛ خوشحال هستم در سیرجان تنها نیستیم.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد

آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد فلاحت زاده، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی خوبی بود اما زمین کیفیت بازی را خراب کرده بود و شرایط را برای تیم ایران سخت کرده بود.

وی گفت: به دلیل مصنوعی بودن چمن بازیکنان نمی‌توانستند توپ را در زمین به راحتی حرکت دهند و بیشتر به ارسال توپ‌های بلند متوسل شده بودند که خدا را شکر در دقایق پایانی نیمه اول موفق به ثمر رساندن یک گل شدند.

فلاحت زاده خاطرنشان کرد: بازیکنان ما چون تکنیکی هستند روی زمین به راحتی کار می‌کنند و تمریناتشان به طور مرتب روی چمن طبیعی بوده و بازی روی چمن مصنوعی واقعا برای تیم ما سخت بود اما با این وجود در ارسال توپ های بلند عملکرد موفقی داشتند و بازی را به خوبی اداره کردند.

این پیشکسوت فوتبال در ارزیابی از تیم ترکمنستان گفت: این تیم در دور برگشت دوندگی زیادی داشت و چون در دور رفت ۵ گل خورده بودند انگار به بازیکنان این تیم برخورده بود و سعی داشتند در خانه خود به تماشاگران نشان دهند که ۵ گل اتفاقی بوده و  به دنبال جبران آن هستند.

وی افزود: این بازی چون در خانه حریف و در زمین چمن مصنوعی برگزار شد در مجموع به ضرر تیم ایران و سبب افت عملکرد آن ها شده بود.

فلاحت زاده در خصوص ضعف ایران در این بازی گفت: تیم ایران خوب بازی کرد و استفاده از جوانان در این بازی فرصت خوبی برای ارزیابی آنها بود تا کم کم این بازیکنان جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته تیم شوند. به عنوان مثال سیدحسین حسینی عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت و تاثیرگذاری این بازیکن در موفقیت تیم چیزی کمتر از علیرضا بیرانوند نبود و به خط دفاعی نظم خیلی خوبی داده بود.

وی ادامه داد: در تمام پست‌ها بازیکنان خیلی خوب کار کردند و ضعفی وجود نداشت. تنها ضعف زمین چمن و دوندگی بیش از حد بازیکنان ترکمنستان بود که روی عملکرد تیم ایران تاثیر نامطلوبی گذاشته بود و سبب شد تا ما نتوانیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

فلاحت زاده در پایان افزود: ۳ امتیاز این بازی از نظر انگیزشی و شرایط روحی و روانی تاثیر خیلی خوبی روی بازیکنان ما دارد و سبب می‌شود تا آنها در شرایط بهتری برای بازی‌های بعدی خود را آماده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • برزگر: من و یاسین و باویه بدشانس‌های پارسال بودیم
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • توصیه رامین رضاییان به بازیکنان جوان
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود