Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو پولوی دنیای موتوراسپرت احتمالا به‌زودی شانس خود را در سخت‌ترین رقابت رالی جهان امتحان خواهد کرد!

طرفداری - فرناندو آلونسو به صورت جدی مشغول شرکت در یک برنامه آزمایشی رالی کراس کانتری است. این در حالی است که قهرمان اسبق فرمول یک شرکت در رالی داکار 2020 را به‌طور جدی در برنامه‌های خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بخش فرمول یک اسکای اسپرتس، فرناندو آلونسو که پس از دو دهه، اولین سال خود خارج از مسابقات فرمول یک را سپری می‌کند، در شاخه‌های مختلف موتوراسپرت رانندگی کرده و مهارت‌های خود را آزموده است. آلونسو کمتر از دو ماه پیش همراه با تیم تویوتا قهرمانی در مسابقات جهانی استقامت را تجربه کرد. آلونسو که در ماه مارس یک ماشین مخصوص رالی داکار، ساخت تویوتا را در آفریقای جنوبی تست کرده بود اکنون در یک برنامه پنج ماهه رالی آفرود به منظور افزایش مهارت‌های خود شرکت کرده است. مراحل این رویداد رالی از اروپا، افریقا و خاورمیانه عبور می‌کند. آلونسو پس از برگزاری روز اول تست‌ها در کشور نامیبیا گفت:

من در حال حاضر در یک ماموریت هستم و سعی می‌کنم به یک راننده کامل‌تر تبدیل شوم و در رشته‌های مختلف موتوراسپرت به پیروزی  برسم. پس از پیروزی در فرمول یک، WEC (مسابقات جهانی استقامت) و مسابقه 24 ساعته دیتونا، تغییر از رانندگی روی آسفالت به سنگ‌ریزه‌ها و تپه‌های شنی چالش بزرگی برای من است. برای این کار به بهترین خصوصیات خود نیاز دارم و باید همه‌چیز را از صفر یاد بگیرم. چنین چیزی در حال حاضر برای من به عنوان یک راننده وسوسه‌کننده و نسبتا جذاب است.

آلونسو در ماه سپتامبر، در رویداد غیررقابتی رالی «هریسمیث 400» در آفریقا جنوبی شرکت خواهد کرد. قهرمان دو دوره فرمول یک در ادامه گفت:

در ابتدای سال جاری طعم رالی آف-رود را چشیدم که احساس خوبی در من برجای گذاشت و می‌خواهم آن را ادامه بدهم. می‌دانستم که تجربه‌ای متفاوت با شیب یادگیری سخت خواهد بود اما تست کردن تویوتا هایلوکس داکار احساسی فوق‌العاده داشت. این تجربه بلافاصله اعتماد به نفس خوبی به من داد و پیچ به پیچ پیشرفت می‌کردم. در چند ماه آینده مشغول تمرین کردن خواهم بود و می‌خواهم هایلوکس را بشناسم و با تیم کار کنم. همیشه گفته‌ام که می‌خواهم چالش‌های جدید را در رشته‌های مختلف دنبال کنم و در حال حاضر در تیمی فوق‌العاده برای انجام این کار قرار دارم.

رالی داکار 2020 در ماه ژانویه سال آینده میلادی برای اولین بار در کشور عربستان سعودی برگزار خواهد شد. در سال 2019 تیم تویوتا در بخش خودرو به مقام قهرمانی رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی

شهرام مبارکی  گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیل در برخی از مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان تمامی تیمهای راهداری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و تجهیزات راهداری نیز به طور کامل آماده به‌کارگیری شده است.

وی افزود: در همین راستا، جلسات هماهنگی با سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است تا در صورت بروز هرگونه حادثه، عملیات امدادرسانی به نحو مطلوب انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از کاربران جاده ای خواست تا قبل از سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راه‌ها نسبت به سفر اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • رحمان عموزاد با فرمول بازیابی بی‌رحمی، قهرمان المپیک پاریس می‌شود
  • راهداری استان بوشهر در حالت آماده‎باش قرار رفت
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • حضور ۲۲۰ کاراته کا از استان در مسابقات قهرمانی کشور
  • لورکوزن، آماده برگزاری جشن قهرمانی؛ ممنون ژابی آلونسو! + عکس
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی