Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@20:23:53 GMT

گیر افتادن ۱۵۲ نفر در تله‌کابین همدان

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۱۹۵

گیر افتادن ۱۵۲ نفر در تله‌کابین همدان

مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری گنجنامه همدان تعداد مسافران مانده در دشت میشان به خاطر سرعت پایین تله‌کابین گنجنامه برای انتقال افراد را ۱۵۲ نفر عنوان کرد نه ۳۰۰ نفر.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بعد از درج خبری مبنی بر گیر افتادن ۳۰۰ مسافر در ارتفاعات همدان به علت خرابی تله کابین، مسوول روابط عمومی تله‌کابین این تعداد را ۱۵۲ نفر عنوان کرد نه ۳۰۰ نفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهار سرایوند با بیان اینکه در حال حاضر تمام مسافران به صحت و سلامتی از دشت میشان منتقل شده‌اند گفت: ۶۵ نفر با استفاده از آفرود و بقیه نیز با تله‌کابین پایین آمدند.

وی با بیان اینکه دلیل این مشکل نیز ایجاد نقص فنی در تله‌کابین بود گفت: از آن جا که موتور برق تله‌کابین سوخته بود، همین موضوع باعث کندی سرعت آن شد.

مدیر روابط عمومی دهکده فرهنگی، ورزشی و گردشگری گنجنامه همدان ساعت وقوع این اتفاق را ساعت ۲۰:۲۰ دانست و اظهار کرد: این موضوع که برخی از مسافران در تله‌کابین و بین زمین و آسمان مانده بودند صحت ندارد.

وی با تأکید بر اینکه باز هم اشاره می‌کنم سرعت تله‌کابین برای انتقال مسافران بسیار پایین بود، اما متوقف نشده بود گفت: در حال حاضر نیز مشکل در حال رفع است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تله کابین حادثه همدان نقص فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکنولوژی جدید قطار بدون ریل در چین (فیلم) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره (فیلم) سرگردانی مسافران روی ریل مترو تهران در خط یک/ خطر مرگ بیخ گوش مسافران بود (فیلم)

دیگر خبرها

  • کلیپ| افتادن از چاله «دارسی» به چاه ۱۹۳۳
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • هونگچی ئی اچ7 کانورتیبل؛ شروعی برای کوپه های چینی! (+تصاویر)
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • مدیریت آبرسانی به زمین های کشاورزی پایین دست سد زیردان چابهار سرعت می‌گیرد
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید