Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@09:56:58 GMT

لیلا بلوکات و سگ خیلی بزرگش + عکس

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۲۴۵

لیلا بلوکات و سگ خیلی بزرگش + عکس

لیلا بلوکات و سگ خیلی بزرگش + عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیلا بلوکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ لیلا محرابی دهیار روستای ملی حصیر بافی فشتکه با بیان اینکه ۲ هزار نفر از اهالی این روستا در حرفه حصیر بافی فعالیت دارند، افزود: این هنرمندان صنایع دستی با بافت انواع محصولات حصیر و فروش آن سالانه ۸۰ میلیارد ریال به اقتصاد استان گیلان کمک می‌کنند.

لیلا محرابی تصریح کرد: زنان و مردان این روستا با حصیر کلاه، زیرانداز، مبلمان و وسایل تزیینی درست می‌کنند و همه اهالی در کنار هم به کار حصیر بافی مشغولند.

دهیار روستای ملی حصیر بافی فشتکه با بیان اینکه ۷۰۰ خانوار ساکن در فشتکه، ۵۰۰ خانوار به بافت حصیر مشغولند افزود: موزه ملی حصیر روستای فشتکه در شهرستان خمام قراردارد.

دیگر خبرها

  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • صحبت‌های احساسی لیلا حاتمی درباره پدرش