Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@11:27:51 GMT

وضعیت نامشخص کانون‌های هواداری در آستانه شروع لیگ

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۳۰۸

به گزارش ایسنا، بعد از جنجال‌های بازی پرسولیس- سپاهان در فصل گذشته که لیدرهای دو باشگاه در فضای مجازی با هم مجادله کردند جلساتی برگزار شد و همان زمان برخی از لیدرها از کار برکنار شدند و قرار بر این شد که باشگاه مسئولیت جدید تحت عنوان "معاونت فرهنگی" در چارت سازمانی خود ایجاد کنند تا لیدرهای باشگاه پس از تایید از سوی فدارسیون زیر نظر معاونت فرهنگی هر باشگاه فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امروز(پنجشنبه) فصل جدید لیگ‌ برتر فوتبال ایران پس از تعویق طولانی آغاز می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد هنوز از سمت بسیاری از باشگاه‌ها اقدامی برای معرفی معاون فرهنگی به سازمان لیگ صورت نگرفته است.

با نامه اول سازمان لیگ به باشگاه‌ها درباره این موضوع، جلسه‌ای تشکیل شد اما برخی از باشگاه‌ها به جای معاون فرهنگی، نماینده یا مشاور فرهنگی خود را به سازمان لیگ معرفی کردند که سازمان لیگ در نامه‌ای دیگر از باشگاه‌ها خواست تا این جایگاه را در چارت سازمانی ایجاد کنند.

همچنین سازمان لیگ آیین‌نامه این موضوع را به باشگاه‌ها ابلاغ کرده است و افرادی که زیر مجموعه معاونت فرهنگی کار می‌کنند باید مورد تایید ارگان‌های امنیتی باشند.

گویا به جز باشگاه‌ها شاهین شهرداری بوشهر، ذوب‌آهن و سپاهان باشگاه دیگری معاون فرهنگی خود را به سازمان لیگ معرفی نکرده است. البته باشگاه استقلال وحید ایمانی را به سازمان لیگ برای این پست معرفی کرده بود اما بعد از استعفای ایمانی، استقلال هنوز فرد دیگری را جایگزین او نکرده است. پرسپولیس هم به جای معاون، مشاور فرهنگی خود را به سازمان لیگ معرفی کرده است. البته سرخ‌پوشان ظاهرا کانون هواداران خود را منحل کرده‌اند ولی هنوز با آنچه مد نظر سازمان لیگ بود، فاصله دارند.

با این حال از شواهد مشخص است به جز افرادی که در آخر فصل از سوی کمیته اخلاق از حضور در ورزشگاه‌ها منع شدند، بقیه اعضای کانون‌های هواداری می‌توانند فعلا به ورزشگاه‌ها بروند تا بررسی‌های لازم در خصوص آن‌ها در هفته‌های آتی انجام شود.

سوال اینجاست که اکثر چرا باشگاه‌ها برای اقدام سنجیده و به موقع برای سامان دادن به فعالیت‌های لیدرهای خود تعلل می‌کنند؟ و اینکه سازمان لیگ که وظیفه صادر کردن کارت اعضای کانون هواداران را برعهده دارد، تا مشخص شدن وضعیت همه لیدرها از حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها جلوگیری می‌کند؟

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی،   در نشست با کانون‌های فعال حوزه سرود آذربایجان غربی گفت: سرود یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ روحیه حماسی مردم در تقویت هویت ملی و دینی نسل جوان است.   وی افزود: هویت بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و رشد این گروه‌های سرود امری مهم و ضروری است.   رضایی با بیان اینکه شهرستان‌های ارومیه، نقده و میاندوآب در حوزه سرود پیش‌رو هستند، ادامه داد: آموزش تخصصی مربیان گروه‌های سرود و اعضای آن‌ها از اولویت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی می‌باشد.   مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی افزود: دغدغه ما بر این است که میزبان جشنواره سرود کشوری باشیم که ظرفیت بزرگی برای کانون‌های فرهنگی و هنری فعال خواهد بود.   رضایی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از ظرفیت حوزه هنر بویژه سرود در زمینه جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مساجد باید بیشتر و بهتر استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • آنچلوتی: نمایش‌مان مقابل سیتی؟ ندیدم هواداری ناراحت باشد!