Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@15:42:05 GMT

آقای بازیگر: اولویتم برای نقش هزینه اجاره خانه‌ام است!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۳۵۵

آقای بازیگر: اولویتم برای نقش هزینه اجاره خانه‌ام است!

خبرگزاری میزان: سید‌مهرداد ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های اخیرش در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «بوی باران» و «آچمز» را در حال پخش دارم.

وی در خصوص سریال «آچمز» اظهار کرد: همکاری در کنار این گروه عزیز بسیار لذت‌بخش بود و یکی از پروژه‌هایی بود که علی‌رغم فقیر بودنش، به تعهدات مالی خود پایبند بودند و بنده نیز به‌طور ناپیوسته حدود سه ماه درگیر این پروژه بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «بوی باران» در مورد نقش خود و دلیل طولانی شدن این سریال اظهار کرد: حدود دو سال و نیم در این پروژه مشغول به فعالیت بودم و طولانی شدن این سریال دلایل زیادی داشت که مهم‌ترین علت آن مشکلات مالی بود.

مهرداد ضیایی پیرامون دیگر فعالیت‌های خود در عرصه سینما عنوان کرد: در حال حاضر مشغول نگارش فیلم‌نامه‌ای برای برادران پورکیان هستم که یک ملودرام تقریباً نوستالژیک است و در آن نوعی تقابل بین سنت و سنت‌گریزی وجود دارد و همچنین با مهرداد خوشبخت و آیدا کنی و محمد حاتمی نیز برای نگارش قرارداد دارم.

بازیگر سریال «گاندو» در خصوص کتاب خود با نام «مرا به پیراهنت بسپار» و بازخورد مخاطبان نسبت به این کتاب اظهار کرد: این کتاب گزیده‌ای از اشعار بنده است که از سوی نشر چلچله به چاپ رسیده است، بنا به علاقه شخصی بنده در جلسات نقد و بررسی و رونمایی از این کتاب یکی از اهالی سینما را دعوت نکردم و به همین دلیل طبیعی است که نباید انتظار داشته باشیم در جلسه نقد و بررسی یا جلسه رونمایی این اثر بیش از چند ده نفر حضورداشته باشند و به‌صورت درست خبرش در فضای مجازی منعکس گردد، اما اگر کسی این اشعار را خوانده و تحت تأثیرش قرار گرفته است و جان شعر‌ها در جان او مؤثر بوده برای من خوشایند است و ای‌کاش که بازخوردش به بنده هم برسد.

وی پیرامون دیگر کتاب جدید خود تحت عنوان «الهیات عابر پیاده» اظهار کرد: این کتاب نیز گزیده‌ای از اشعار بنده و با رویکرد متفاوتی از کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» است که توسط انتشارات چلچله به چاپ خواهد رسید، به این نحو که در کتاب «الهیات عابر پیاده» بیشتر به مفاهیم عرفانی و در کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» بیشتر به مفاهیم عاشقانه پرداخته‌شده است و امیدوارم که نشر این کتاب به زنده کردن دوباره کتاب «مرا به پیراهنت بسپار» کمک کند و مردم به بهانه این کتاب، کتاب قبلی من را نیز بخوانند و از آن لذت ببرند.

بازیگر سریال «آشپزباشی» پیرامون اولویت‌های خود برای بازی در نقش‌های متفاوت تصریح کرد: اولویت من برای انتخاب نقش هزینه اجاره خانه‌ام است، وضعیت برای پذیرش یک نقش متأسفانه به صاحب‌خانه و وضعیت معیشتی برمی‌گردد که روزبه‌روز بدتر می‌شود، پیش از این با نوشتن گذران زندگی‌ام را تامین می‌کردم و از حرفه‌ای بودن خود لذت می‌بردم و حتی در حوزه نوشتن هر کاری را قبول نمی‌کردم و در حوزه بازیگری نیز کار من به حداکثر سه تا چهار پروژه در سال محدود می‌شد و بیشتر در حوزه تئاتر فعالیت می‌کردم.

وی در پایان در خصوص دلیل کم‌کار شدنش در حوزه تئاتر خاطرنشان کرد: فرصتی که با فراغ بال به تئاتر بپردازم در اختیار ندارم چراکه برای پرداختن به تئاتر باید اخلاقاً سه تا چهار ماه را در اختیار پروژه قرار دهید و وقتی نمی‌توانم این کار را انجام دهم سعی می‌کنم که سراغ تئاتر نروم و ترجیح می‌دهم بیشتر برای تئاتر بنویسم، چه نمایشنامه چه حوزه پژوهش بنابراین به این طریق خودم را راضی نگه می‌دارم که همچنان در حوزه تئاتر فعالیت دارم.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: بوی باران اجاره خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران با صدور پیامی در کانال اطلاع رسانی این فروشگاه اعلام تعطیلی کرد.

این کتابفروشی پس از یک سال و چهار ماه بعد از افتتاح اعلام تعطیلی کرد. تعطیلی کتابفروشی ها عمدتاً به دلایل اقتصادی از جمله پایان اجاره بها و یا اجاره بهای بالا و غیره است، در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد.

در متن پیام مورد اشاره آمده است؛

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره‌ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

کد خبر 6085539 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • خانه به دوشان؛ ۴ دهک توان اجاره مسکن را ندارند
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش!
  • سحر دولت‌شاهی: از ازدواج‌های جنجالی تا مادر شناگرش! پ
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی‌اش!
  • (ویدئو) گلایه شیرین سریال نون خ از خواستگار‌های واقعی اش!