Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@14:36:40 GMT

قتل به‌خاطر تأخیر در آماده‌شدن ساندویچ

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۵۲۹

قتل به‌خاطر تأخیر در آماده‌شدن ساندویچ

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، به گفته شاهدان، این مرد به دلیل اینکه غذای او سریع آماده نشده بود، اقدام به شلیک گلوله به سمت گارسون کرد. بر اساس این خبر، گلوله شلیک‌شده به کتف گارسون برخورد کرد و منجر به زخمی‌شدن شدید وی شد. با وجود اینکه اورژانس به‌سرعت در محل حاضر شد، این گارسون 28 ساله در محل حادثه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد مهاجم پس از این اقدام به‌سرعت از محل حادثه گریخت و پلیس در جست‌وجو برای یافتن وی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل شلیک گلوله فرد مهاجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

استاندار کرمان با اشاره به احتمال بارندگی روزهای آینده، گفت: فرمانداران توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست و آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع مدیران در نشست شورای اداری، اظهار کرد: ضرورت دارد با توجه به وقوع رخدادهای جوی و هم‌زمانی آن با برگزاری کنکور سراسری، تمهیدات لازم در حوزه‌های کنکور اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در کرمان تا فردا ادامه دارد و به صورت لحظه‌ای و شدید است، افزود: با توجه به احتمال آب‌گرفتگی حوزه‌های کنکور در شهرهای مختلف و قطع برق، اقدامات لازم برای حضور و تردد تمام دانش‌آموزان به‌خصوص افرادی که از روستا به حوزه‌ها می‌آیند، وجود داشته باشد.

استاندار کرمان با تشکر از زحمات مدیران برای بارندگی‌های اخیر، تصریح کرد: به لطف خدا و با آمادگی دستگاه‌های مربوطه، با وجود باران شدید و ورود آب به شهرستان رودبار جنوب، در مناطقی که احتمال خطر بود، اقدامات لازم به‌خصوص خروج عشایر انجام و آب به تدریج دفع شد و گرفتاری برای مردم به وجود نیامد.

وی خطاب به فرمانداران که به صورت برخط در شورای اداری حضور داشتند، بر لغو مرخصی‌ها تأکید کرد و گفت: در نقاط احتمالی بارندگی اعلام شده ضرورت دارد تمام دستگاه‌ها پای کار باشند؛ فرمانداران نیز توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست، از این رو پیگیری کنند تا تجهیزات لازم تأمین و آب، برق و گاز و ارتباطات قطع نشود.

فداکار با تشکر از اقدامات دهیاران در حادثه سیل هفته گذشته، با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی‌ها طی امروز و فردا در شمال استان است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها آمادگی داشته باشند اگر قرار است معابر یا کوچه‌ها بسته شوند، تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند و اطلاع‌رسانی لازم به عشایری‌های جنوب داده شود.

کد خبر 747536

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • توپ گوستاو؛ بزرگ ترین قطعه توپخانه تاریخ به وزن ۱,۴۹۰ تن با گلوله های ۷.۵ تنی (+عکس)
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • شلیک داماد خشمگین به ۴ عضو خانواده همسرش
  • مقایسه شبکه 5 جی با 5.5G
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت