Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@03:06:20 GMT

آمریکا یک شهروند ایرانی را به نقض تحریم‌ها متهم کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۶۱۱

مقامات فدرال آمریکا روز چهارشنبه یک شهروند ایرانی را به برنامه ریزی برای انتقال «ماشین‌آلات پردازش فلزات» به ایران و نقض تحریم ها متهم کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای یونایتد پرس اینترنشنال، دادستان های فدرال آمریکا مدعی هستند، شهروند ۴۶ ساله ایرانی با خرید ماشین آلات پردازش فلزات از آمریکا و کانادا برای انتقال این ماشین آلات به یک شرکت در ایران از طریق امارات متحده عربی با فاکتورهای جعلی برنامه ریزی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان های فدرال آمریکا به نام شرکت ایرانی اشاره ای نکرده اند.

شهروند دوتابعیتی ایرانی آمریکایی یکشنبه هفته جاری پس از ورود به فرودگاه لس آنجلس از ترکیه به دست نیروهای امنیتی بازداشت شد.

این شهروند اتهامات مطرح شده را رد و اعلام کرده که کاملاً بی‌گناه است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمریکا شهروند ایرانی نقض تحریم ها اتهام بازداشت اردوگاه شهید باهنر هاشم یکه زارع محمد جواد لاریجانی لیگ نوزدهم علی اصغر مونسان علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند

  شهرام مبارکی در جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان که به ریاست وزیر کشور در کنارک برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل برای بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی درگیر سیلاب جنوب این استان ادامه دارد اما به دلیل حجم بالای بارندگی‌ها و سیلاب نیاز است ماشین‌آلات سنگین‌تر و بیشتر به منطقه اعزام شود.

وی تاکید کرد: راهداران جنوب سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب، در محل حاضر شده و به تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرهای بسته شده پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی مسیرهای بسته شده، نوبت به بازسازی و مرمت راه‌های آسیب‌دیده می‌رسد که در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عملیات مرمت به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازگشایی و بازسازی راه‌های این منطقه، قول مساعد دادند که تمام امکانات لازم برای انجام این کار به کار گرفته شود.

با تلاش راهداران و همراهی مسئولین، راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به زودی بازسازی و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نیاز به ماشین‌آلات راهسازی برای بازگشایی راه‌های نیکشهر
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها