Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین رجبی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پایدار روستایی و تبصره ۱۶ بهره مند شدند.

وی اظهارداشت: از محل این تسهیلات اشتغال زایی در زمینه دامداری، قالی بافی، ایجادگلخانه ،پرورش گل محمدی، راه اندازی خدمات گردشگری صورت گرفته  است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محلات ادامه داد: هفت مددجو از طریق مراکز کاریابی مشغول به کار شدند و ۵۰ مددجو نیز از آموزش های مهارت آموزی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی بیان کرد: ۲۴ میلیارد ریال منابع مالی اشتغالزا امسال برای این شهرستان ابلاغ شده که تاکنون ۱۲ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

وی گفت: پیش بینی می شود امسال از محل پرداخت تسهیلات اشتغالزا  بیش از ۱۰۰  فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد حمایتی ایجاد شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محلات افزود: ۱۱۶ فرصت شغلی در سال گذشته برای مددجویان این نهاد حمایتی فراهم شد، ضمن اینکه  ۳۰ مددجو نیز پارسال  از طریق مراکز کاریابی مشغول به کار شدند که ۱۷ نفر آنها تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

یک هزار و ۴۱۳ نفر مستمری بگیر در قالب ۹۲۹خانوار زیر پوشش نهاد حمایتی محلات هستند.

/۶۰۱۳/۷۲۷۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات اشتغال کمیته امداد امام خمینی ره محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید

امتداد - اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این بانک در بخشنامه شماره ۰۳٫۷۳۲ مورخ ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ موارد زیر را ابلاغ کرد:


براساس تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی و با توجه به جزء(۶) بند (الف) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ مبنی بر”مبلغ یک میلیون میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه مطابق اجزای (۳) و (۴) بند (ب) این تبصره اختصاص می یابد.”و حسب جزء (۳) و (۴) بند (ب) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور مقرر شده است:

۳‏- معادل چهار صد هزار میلیارد (۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال از تسهیلات موضوع جزء (۶) بند «الف» این تبصره به طور مساوی در اختیار هیأت امنای حسابهای استانی پیشرفت و عدالت قرار خواهد گرفت.

۴‏- با هدف حمایت از اشتغال در چهار چوب مصوبات هیأت امنای حساب پیشرفت و عدالت، معادل شش صد هزار میلیارد (۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال تسهیلات جزء (۶) بند «الف» این تبصره بر اساس قوانین مربوط به شرح ذیل اختصاص می یابد:

•    کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل سیصد صد هزار میلیارد (۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    سازمان بهزیستی کشور معادل یک صد و بیست هزار میلیارد (۱۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد شهید و امور ایثارگران معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد برکت ستاد اجرائی فرمان امام (ره) معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    صندوق نوآوری و شکوفایی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    سازمان بسیج سازندگی معادل سی و دو هزار میلیارد (۳۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
•    بنیاد علوی معادل بیست و چهار هزار میلیارد (۲۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛
و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (بخش دولتی و بخش غیر دولتی وابسته) و دانشگاه فنی و حرفه ای و هنرستان های فنی و حرفه ای برای تجهیز کارگاههای خود مبلغ هجده هزار میلیارد (۱۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰) ریال؛

با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایند ترتیبی اتخاذ شود تا حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ وصول این نامه، موضوع به واحدهای اجرایی ذی‌ربط در سراسر کشور ابلاغ و یک نسخه از ابلاغیه مربوطه به این بانک ارسال شود.‏

  برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • چرا عیدی مددجویان بهزیستی و ‌‌کمیته امداد واریز نشده است؟
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • برگزاری ضیافت افطاری ویژه ایتام در هویزه
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها