Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا فلاح روز پنجشنبه ، فعال بودن ۹۰۹ واحد صنعتی در ۱۷ شهرک و ۴ ناحیه صنعتی این استان را یادآورشد و افزود: با افت شدید منابع آبی در سطح استان ، بیشتر شهرکهای صنعتی این خطه دچار بحران آبی شده است .

وی با اشاره به آغاز آبرسانی سیار به شهرک های صنعتی شهرکرد، سامان ۲ و سفید دشت در چند روز گذشته تصریح کرد: در پی تشدید پدیده خشکسالی و کاهش منابع آبی، روزانه بیش از۲۰۰ هزار لیتر  آب  برای جبران کمبود آب مصارف صنعتی به این نواحی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فلاح، تعداد چاه های عمیق تامین آب بخش صنعتی و شرب شهرک های صنعتی استان را ۲۷ حلقه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر چاه های شهرک صنعتی بطور کامل خشک و دبی آب مابقی نیز کاهش محسوس یافته است. 
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری، همچنین از تعیین تکلیف واحدهای صنعتی راکد قبل از سال ۹۰ در استان خبر داد و گفت: همه واحدهای صنعتی مشکل دار یک دهه گذشته در استان شناسایی و رسیدگی شده است . 

وی، از تکمیل و آماده شدن بزرگترین تولید کننده خوراک میگو  کشور در شهرک صنعتی شهرکرد خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح تولیدی بیش از نیمی از خوراک میگو کشور در استان تولید و از واردات این محصول جلوگیری می شود.

فلاح ، ظرفیت تولید خوراک میگو در واحد صنعتی آماده افتتاح را ۲۵ هزار تن ذکرکرد و گفت: زنجیره تکثیر، تولید ، خواک آبزیان و بسته بندی محصول تولیدی شیلات در چهارمحال و بختیاری با اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار معادل ۴۵هزار نفر از جمعیت استان از درآمد شهرک های صنعتی ارتزاق می کنند. 
۶۱۹۹/۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر چهارمحال و بختیاری خشکسالی خوراک دبی درآمد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری