Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:10:08 GMT

سارق ۲۰۰ رأس دام در قم دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۷۱۸

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۲۰۰ رأس دام سرقتی و دستگیری یک سارق خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ۲۰۰ رأس دام از یک دامداری در یکی از روستا‌های قم، بلافاصله دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه با برنامه ریزی‌های انجام شده در روند تحقیقات تخصصی کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی، سارق احشام در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و با هماهنگی قضائی، طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم ابتدا منکر بزه انتسابی بود، اما سرانجام با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به سرقت ۲۰۰ راس گوسفند در نبود نگهبان قلعه به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال اعتراف کرد. وی در نهایت پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی استان شد.

آقاخانی در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای افزایش احساس امنیت در جامعه و احقاق حقوق شهروندان به ویژه اقشار ضعیف به صورت شبانه روزی در تلاش است، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون انواع جرایم را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قم سارق احشام سارق دام دستگیری اردوگاه شهید باهنر هاشم یکه زارع محمد جواد لاریجانی لیگ نوزدهم علی اصغر مونسان علی فرجی ائتلاف دریایی آمریکا کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ حسین عبدی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی.وی.آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

سرهنگ عبدی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری کنند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریع به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد