Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهناز افشار که این روزها در آلمان به سر می‌برد، درباره پذیرفتن نقش «راضیه» در «قسم» گفت: من بعد از «آشفته‌گی» و «ناگهان درخت» تصمیم داشتم پیشنهاد دیگری را قبول نکنم. در آلمان بودم که محسن تنابنده فیلمنامه را برایم فرستاد. وقتی فیلمنامه «قسم» را خواندم خیلی حالم بد شد. من خواهر بزرگ دارم و ما یک خانواده خیلی سنتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای همین نسبت به این جمع خانوادگی در «قسم» این حس برایم ایجاد شد که انگار باید سهمی در این قصه داشته باشم. خیلی با خودم کلنجار رفتم که قبول نکنم ولی نشد. یک باره همه چیز دست به دست هم داد و «راضیه» من را صدا کرد. 

اخبار چهره ها _ مهناز افشار در ادامه درباره اینکه چطور به «راضیه» فیلم نزدیک شده گفت: من چون پدر از دست دادم و چون خواهر دارم و چون دوست داشتم کار اجتماعی از جنس مردم انجام بدهم و گاهی انجام دادم و متاسفانه بد برداشت شده، راضیه را خیلی دوست داشتم. بارها پیش آمد که در طول فیلمبرداری برای یک خواهری که مرده بود و خواهری که به خون‌خواهی خواهرش برخاسته بود، ضجه زدم و عزاداری کردم.

بازیگر فیلم «قسم» در ادامه درباره کار کردن با محسن تنابنده در این فیلم گفت: محسن بداخلاق‌ترین کارگردان جهان است ولی آنقدر حواسش به بازیگر است که تمام آن نابازیگرانی که در اتوبوس بودند را تک به تک کنترل می‌کرد. 

مهناز افشار در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه تصمیم گرفتم خودم مراقب باشم که یک سری حرف‌های بیخود دوباره پخش نشود گفت: من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهمتر ریشه من در آنجاست.

او ادامه داد: من همیشه یکی دو سال سفر می‌رفتم و نمی‌دانم الان چرا اینقدر به چشم آمده. من فقط ۴ماه است که از کشور خارج شدم و مطمئنا برای اکران فیلم شما (آشفته‌گی) برمی‌گردم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مهناز افشار محسن تنابنده فیلم قسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم

شهید محسن حججی یکی از شهدای مدافع حرم است که در جوانی به اسطوره‌ای برای مردم ایران بدل شد و در راه دفاع از آرمان‌ها تا پای جان رفت. پدر و مادر محسن حججی درباره زندگی فرزند شهیدشان صحبت کرده‌اند که در ویدئوی زیر می‌شنوید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اصفهان، اقلیم معناست
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم