Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:05:16 GMT

برگزاری 110 برنامه توسط شهرداری در هفته فرهنگی قزوین

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۷۹۷

برگزاری 110 برنامه توسط شهرداری در هفته فرهنگی قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، محمد درافشانی، سرپرست شهرداری قزوین اظهار کرد: از جمله اهداف برگزاری هفته فرهنگی قزوین که از دوم تا نهم شهریور ماه برگزار می‌شود؛ «شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و هنری قزوین به شهروندان و گردشگران به‌عنوان مقصدی در دسترس و نزدیک»، «معرفی شهر قزوین در حوزه فرهنگی، هنری و مذهبی به مردم»، «حساس سازی مدیران و شهروندان نسبت به سرمایه‌های شهری» و «تلاش در جهت افزایش حس تعلق‌خاطر شهروندان به شهر و مشارکت با مدیریت شهری» در سطح شهر قزوین بالأخص در نواحی منفصل و مناطق کمتر برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درافشانی در خصوص شیوه‌های اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین گفت: تلاش خواهیم کرد از طریق تبلیغات محیطی، فضای مجازی و ارسال پیامک، ساخت و پخش تیزر در کانال‌های اطلاع‌رسانی فضای مجازی، اطلاع‌رسانی مطلوبی از برنامه‌ها انجام دهیم و از تمام شهروندان دعوت می‌کنم در برنامه‌های متنوع هفته فرهنگی قزوین شرکت کنند، مطمئناً حضور پرشور شهروندان انگیزه مدیریت شهری قزوین را جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پربارتر برنامه‌ها دوچندان می‌کند.

شب‌های فیروزه‌ای در سعدالسلطنه

سرپرست شهرداری قزوین افزود: اجرای برنامه شب‌های فیروزه‌ای در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین است که با هدف جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی کهن شهر قزوین از دوم تا هفتم شهریور ماه به‌طور زنده از آنتن شبکه پنج رسانه ملی و سیمای مرکز قزوین به هم‌وطنان و هم استانی‌ها تقدیم می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری شب نشست موسیقی و هنر، تئاتر خیابانی عصرگاهی، جشنواره کافه‌های زیبای شهر من، استارت آپ گردشگری، نمایشگاه صنایع دستی، بازدید از خانه سالمندان و عیادت از بیماران بیمارستان‌ها، اجرای دو کنسرت بزرگ موسیقی، اجرای نقاشی خیابانی، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی و نمایشگاه نگارگری از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته‌شده برای هفته فرهنگی قزوین است.

اجرای ۱۰ جنگ محله شاداب با عنوان محله مینودری در نواحی منفصل شهری

درافشانی در ادامه اجرای ۱۰ جنگ محله شاداب با عنوان محله مینودری را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین برشمرد که از دوم تا پنجم شهریور ماه در نواحی منفصل شهری برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی در باغ نشاط، شب شعر در مراکز آموزشی، تورگشت و قزوین گردی، برگزاری کارگاه قصه‌گویی، اجرای نمایش عروسکی، مسابقه خوشنویسی، مسابقه نقاشی با موضوع روز قزوین از دیگر برنامه‌های شهرداری قزوین است که در هفته فرهنگی قزوین در سطح محلات و مراکز آموزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین قرآن فرهنگ هفته فرهنگی قزوین شهرداری نواحی منفصل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد. وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود. روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود. وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند. معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استانکهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان