Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سال زراعی جاری بیش از هزار و ۸۰۰ هزار هکتار از مزارع استان زیر کشت این محصول رفته است.
خالدجعفری پیش بینی کرد :امسال ۱۲۰ هزار تن از این محصول در استان برداشت شود.
او با اشاره به خرید تضمینی محصول گوجه فرنگی از بهره برداران گفت: سازمان تعاون روستایی و کارخانجات صنایع تبدلی خرید این محصول را آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه به لزوم بهره گیری از سیستم‌های نوین آبیاری برای افزایش تولید تاکید کرد.
جعفری عنوان کرد: برای مبارزه با آفت گوجه فرنگی، جهاد کشاورزی به صورت رایگان زنبور براکون را در بین کشاورزان توزیع کرده است.

انتهای پیام/ت

برداشت گوجه فرنگی در کامیاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوجه فرنگی کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار نوروزی با کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان، ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم، اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار، خوشبختانه سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی بر ضرورت نظارت بر بازار تأکید کرد و گفت: در حال حاضر آرامشی  بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش‌رو داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: امسال سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم، بنابراین از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها گرفتاری‌هایی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکلاتی دارد، اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

پورذهبی ابراز داشت: امیدواریم سال خوبی پیش‌رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

انتهای پیام/4861/

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع هرمزگان ۷۰ هزار تن پیش‌بینی شد
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • ۴۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کردستان طی سال گذشته
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد برای حفظ اشتغال مورد توجه باشد
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود