Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@05:13:27 GMT

واکنش مهناز افشار به حواشی جنجالی درباره خود

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۶۹۴۹

واکنش مهناز افشار به حواشی جنجالی درباره خود

ساعت24 - مهناز افشار در گفتگو با برنامه اینترنتی «کافه آپارات» از برخی حاشیه‌هایی که این روزها برایش به وجود آمده صحبت کرد.

مهناز افشار که این روزها در آلمان به سر می‌برد، درباره پذیرفتن نقش «راضیه» در «قسم» گفت: من بعد از «آشفته‌گی» و «ناگهان درخت» تصمیم داشتم پیشنهاد دیگری را قبول نکنم. در آلمان بودم که محسن تنابنده فیلمنامه را برایم فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی فیلمنامه «قسم» را خواندم خیلی حالم بد شد. من خواهر بزرگ دارم و ما یک خانواده خیلی سنتی داریم. برای همین نسبت به این جمع خانوادگی در «قسم» این حس برایم ایجاد شد که انگار باید سهمی در این قصه داشته باشم. خیلی با خودم کلنجار رفتم که قبول نکنم ولی نشد. یک باره همه چیز دست به دست هم داد و «راضیه» من را صدا کرد. 

 مهناز افشار در ادامه درباره اینکه چطور به «راضیه» فیلم نزدیک شده گفت: من چون پدر از دست دادم و چون خواهر دارم و چون دوست داشتم کار اجتماعی از جنس مردم انجام بدهم و گاهی انجام دادم و متاسفانه بد برداشت شده، راضیه را خیلی دوست داشتم. بارها پیش آمد که در طول فیلمبرداری برای یک خواهری که مرده بود و خواهری که به خون‌خواهی خواهرش برخاسته بود، ضجه زدم و عزاداری کردم.

بازیگر فیلم «قسم» در ادامه درباره کار کردن با محسن تنابنده در این فیلم گفت: محسن بداخلاق‌ترین کارگردان جهان است ولی آنقدر حواسش به بازیگر است که تمام آن نابازیگرانی که در اتوبوس بودند را تک به تک کنترل می‌کرد. 

مهناز افشار در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه تصمیم گرفتم خودم مراقب باشم که یک سری حرف‌های بیخود دوباره پخش نشود گفت: من به یک دلیل بزرگ به وطنم برمی‌گردم؛ پدرم آنجا خاک است، مادرم آنجا نفس می‌کشد و از همه مهمتر ریشه من در آنجاست.

او ادامه داد: من همیشه یکی دو سال سفر می‌رفتم و نمی‌دانم الان چرا اینقدر به چشم آمده. من فقط ۴ماه است که از کشور خارج شدم و مطمئنا برای اکران فیلم شما (آشفته‌گی) برمی‌گردم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهناز افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود

آنتونی به انتقادات در مورد شادی جنجالی‌اش پاسخ داد. 

طرفداری | پس از اریک تن هاخ، آنتونی نیز با کلیدواژه «تحریک توسط بازیکنان حریف» به دفاع از شادی‌اش پرداخت. 

به گزارش تلگراف؛ آنتونی به دفاع از شادی جنجالی‌اش در ومبلی پرداخت. پس از پنالتی آخر راسموس هویلوند که منجر به صعود منچستریونایتد به فینال اف‌ای کاپ شد، آنتونی با گرفتن گوش‌هایش مقابل بازیکنان کاونتری سیتی حرکات عجیبی را به نمایش گذاشت. حرکت وینگر برزیلی باعث اعتراض‌ بسیاری شد، آن‌ها باور داشتند آنتونی برای صعودی که از آن به عنوان «صعود خجالت‌آور» یاد شده، مجبور به نمایش چنین حرکاتی نبود. ریو فردیناند شادی آنتونی را «شرم‌آور» خواند. شادی او با هری مگوایر که بلافاصله پس از پیروزی به سراغ دست دادن با بازیکنان کاونتری رفت، در تضاد بود. اریک تن هاخ در نشست خبری خود به این موضوع اشاره کرد که آنتونی توسط بازیکنان حریف «تحریک» شده است. وینگر 21 ساله با انتشار یک توییت به اتفاقات روزهای اخیر واکنش نشان داد:

کاونتری ثابت کرد که چرا به نیمه نهایی رسید. ما به دنبال این جایگاه در فینال برای هوادارانمان بودیم و به آن دست یافتیم. رفتار بازیکن کاونتری با هواداران ما خوب نبود و من در گرماگرم بازی به تحریکات آن‌ها برای دفاع طبیعی از باشگاهم واکنش نشان دادم.

در این مورد بخوانید:

اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • واکنش به یک شایعه جنجالی درباره توماج صالحی
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی