Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۳۳۸ گروه جهادی در حوزه های مختلف و مناطق محروم خراسان شمالی خدمات رسانی می کنند.

سرهنگ ابوالقاسم چمن، عصر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک کال ایمانی شهرستان مانه و سملقان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: ۳۲ گروه جهادی غیر بومی از دانشگاه های برتر کشور در استان خراسان شمالی حضور دارند که در زمینه های فرهنگی، بهداشت، درمان، عمران و آموزشی مشغول خدمت به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰۰ نفر از دانشجویان، شامل ۱۴۰ نفر آقا و ۶۰ نفر خانم در شهرک کال ایمانی و روستاهای اطراف مشغول ساخت ۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی هم در این برنامه گفت: ابتکار را در بین جوانان نخبه و دانشجویان با تلاش و همت جهادی امروز در مناطق محروم می بینیم.

 

 امام جمعه بجنورد افزود: جوانان ما امروز باید از ۴۰ سال تجربه ای که بزرگان کسب کرده اند، استفاده کرده و این تجربه را به کار گیرند.

 

وی بیان کرد: در برنامه های جهادی مشارکت مردم را نیز داشته باشید و مبادا کارهای بزرگ، شما را از کارهای کوچک دور کند چرا که کارهای کوچک سهم بزرگی در سازندگی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، طرح اردوهای جهادی را دارای معنویت و اخلاق عنوان کرد و افزود: این کارها باعث رشد انسان در زندگی می شود‌.

 

به گزارش شبستان کلنگ مسجد غدیر محله عشایری قنبری ها در بخش مانه با مساحت ۱۵۰متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان توسط نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به زمین زده شد. همچنین جشن عید غدیر در روستای اینچه علیا از توابع بخش مرکزی با حضور امام جمعه بجنورد، امام جمعه آشخانه و فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی برگزار شد.
 

پایان پیام/638

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم مساجد غدیر روز جهانی مسجد روزنامه مسجد روز جهانی مساجد سومین جشنواره طنین مسجد اردبیل نماینده ولی فقیه خراسان شمالی مانه و سملقان اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی از برگزاری ۳۸۵ اردوی جهادی در استان در ماه رمضان و نوروز امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی هنری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان امسال 385 اردوی جهادی در استان برگزار شد و 3 هزار و 933 جهادگر به مردم خدمات‌رسانی کردند. از این تعداد 2 هزار و 120 نفر برادر و یک‌هزار و 813 نفر خواهر بودند. 25 هزار و 449 نفر در استان از خدمات جهادگران بهره‌مند شدند و جهادگران در 130 نقطه روستایی و 45 نقطه شهری استان خدمت‌رسانی کردند.

وی، ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از 73 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طی سال‌های گذشته در خراسان‌ جنوبی با مشارکت مردم طرح‌های مختلفی را در حوزه اقتصاد مقاومتی دنبال کردیم و با توجه به شعار سال جدید ان‌شاءالله در ابتدای سال طرح جامع اقتصاد به توان مردم را رونمایی خواهیم کرد. 

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که طرح جامع اقتصاد به توان مردم مبتنی بر عمل طراحی شده، افزود: تجربیاتی که طی سنوات گذشته در امر مردمی‌سازی در استان، کار میدانی و مطالعاتی آن انجام شده و براساس نتایج به دست آمده، آماده شده است. با توجه به فرمایشات مقام عظمای ولایت در بحث نقش مشارکت مردم باید گفت در خراسان‌ جنوبی مردم همیشه آمادگی حضور در مناطق مختلف را داشتند.

وی گفت: امر مردمی‌کردن اقتصاد با شعار و حرف به نتیجه نخواهد رسید و مطمئناً نیاز به این دارد که نیازهای هر منطقه بر اساس بوم منطقه برای نحوه مشارکت مردم در حوزه اقتصاد تعریف شود. طرح جامع اقتصاد به توان مردم در قالب زنجیره ارزش است و نقش مردم را در حلقه‌های مختلف این زنجیره از تأمین، تولید، توزیع، تبدیل و تجارت بیان کرده و برای هر موضوعی نحوه مشارکت مردم در طرح تعریف شده است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت