Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی در دومین هفته از اکران این فیلم منتشر شد. تاریخ انتشار: 09:00 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۳۸۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "ایده اصلی" به کارگردانی آزیتا موگویی در دومین هفته از اکران این فیلم منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده اصلی

فروش هفتگی: ۵۶۹,۰۵۹,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۳۱۵,۴۲۷,۰۰۰ تومان

کارگردان: آزیتا موگویی

بازیگران: بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان و شهباز نوشیر

خلاصه داستان: ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده اند، شرکت ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده اند و ...

 

تگزاس ۲

فروش هفتگی: ۴۶۳,۹۱۹,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲۴,۲۱۱,۴۶۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: مسعود اطیابی

بازیگران: مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی

خلاصه داستان: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران

ایکس لارج

فروش هفتگی: ۴۳۰,۳۵۳,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۵,۲۴۶,۹۲۲,۰۰۰ تومان

کارگردان: محسن توکلی

بازیگران: اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری،علی صادقی، رضا ناجی،علیرضا قادری، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی،احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام دوست،اکبر اصفهانی، سپیده مراد پور و با حضور بهاره رهنما

خلاصه داستان: «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت میکند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو میشوند.

قسم

فروش هفتگی: ۴۰۹,۲۴۰,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۱۷۰,۱۷۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: محسن تنابنده

بازیگران: سعید آقاخانی، مهران احمدی و حسن پورشیرازی

خلاصه داستان: به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو میگیرم طلاقت میدم جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی اینکارو میکنم به جان نیاز...

شبی که ماه کامل شد

فروش هفتگی: ۴۰۵,۸۰۲,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۷,۵۱۳,۵۷۱,۰۰۰ تومان

کارگردان: نرگس آبیار

بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون - با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی- با معرفی: آرمین رحیمیان

خلاصه داستان: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد.

قصرشیرین

فروش هفتگی: ۳۹۷,۱۹۹,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲,۳۱۹,۰۹۸,۰۰۰ تومان

کارگردان: رضا میرکریمی

بازیگران: حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا

خلاصه داستان: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است.

سرخ پوست

فروش هفتگی: ۳۲۹,۶۷۴,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۳,۴۲۰,۹۰۳,۰۰۰ تومان

کارگردان: نیما جاویدی

بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی

خلاصه داستان: سال ۱۳۴۷، يك زندان قديمي در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخليه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانيان به زندان جديدند.

گفتنی‌ است فیلم‌های "زهرمار" با ۲۹۲,۱۷۶,۰۰۰ تومان، "تپلی و من" با ۲۰۴,۰۹۳,۰۰۰ تومان و "نیوکاسل" با ۱۷۳,۴۷۰,۰۰۰ تومان رتبه های هشتم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرکوب رضا گوران جدول فروش سینمای ایران آزیتا موگویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در بازدید از انبار نفت شهید محمد منتظری اصفهان گفت: با افزایش مسافرت‌ها یکی از بخش‌های که حجم کارشان زیاد می‌شودو جزء دستگاه‌های اجرایی اصلی در ارائه خدمات نوروزی است، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی است.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان هم در این بازدید با اشاره به فعالیت افزون بر ۳۵۰ جایگاه توزیع سوخت با چهار هزار نازل در استان اصفهان گفت: ماهانه با پیمانه‌های مدرج، کمیت فرآورده‌ها هم رصد و نظارت می‌شود.


عبدالله گیتی منش افزود: هم استانی‌ها می‌توانند مشکلات در جایگاه‌های سوخت را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند که ۴۸ ساعته بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.


او  اضافه کرد: ۲۰ شرکت حمل و نقل و دو هزار و ۲۰۰ دستگاه نفتکش در استان اصفهان در بخش حمل و توزیع سوخت فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۱۲ مزایده املاک و مستغلات اموال تملیکی امسال برگزار می‌شود
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • جدول پخش فیلم سینمایی نوروز؛ از قاتلین ماه کامل تا زیبای سیاه
  • ۱۱۸ ماه کار کنید پژو پارس بخرید؛ خودروی جنجالی در آستانه میلیاردی شدن
  • نظارت هفتگی بر جایگاههای سوخت استان اصفهان