Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید عرفی یگانه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت ۲۰ روز گذشته بروز مشکل در تله کابین گنجنامه به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر همدان اطلاع رسانی شد و تیم های امداد کوهستان و واکنش سریع در کمتر از ۱۰ دقیقه در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: شواهد موید این بود که متولیان دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه پس از اطلاع از کند شدن حرکت تله کابین از سوار کردن مسافر خودداری کرده و همه افراد حاضر در داخل کابین ها نیز پیاده شدند تا بلاخره به طور کامل تله کابین از حرکت ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: ۲۰۰ تن در میدان میشان حضور داشتند که این افراد با کمک تیم آفرود، پنج تیم امداد کوهستان، استفاده از  ۱۵ دستگاه خودروی هلال احمر، خودروی محیط زیست و میراث فرهنگی از ارتفاعات به پایین منتقل شدند.

عرفی یگانه با بیان اینکه عملیات امداد رسانی به مسافران تله کابین تا ۱۵ دقیقه بامداد امروز ادامه داشت گفت: ۱۸ تن از افراد که دچار شوک عصبی و افت فشار شده بودند به صورت سرپایی مداوا شدند.

تله کابین گنج نامه همدان یکی از سازه‌های منحصر به فرد در غرب کشور با طول خط رفت و برگشت سه هزار و ۴۰۰ متر و ارتفاع حداقل یک هزار و ۹۰۰ و حداکثر ۲ هزار و ۸۰۰ متر از سطح دریا است، که فرآیند ساخت آن در سال ۱۳۸۰ توسط مهندسان آلمانی آغاز شد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

سید محمد مهدی سجادی  اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.

وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • توضیحات وزیر کشور در مورد آخرین وضعیت امداد رسانی به استان‌های درگیر سیل
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند