Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی در نشست ستاد اربعین حسینی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حوزه خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی همه باید پای کار آمده و نگاه همه دستگاهها باید مردمی باشد.

وی ادامه داد: فرمایشات دینی بسیاری در خصوص تکریم و حرمت گذاشتن مهمان بیان شده و چه مهمانی با ارزش‌تر از زائر امام حسین (ع) که باید خدمت رسانی به آنان چند برابر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید برای تکریم هر چه بهتر زوار امام حسین (ع) تلاش کرد و هر مشکل و معضلی که وجود دارد با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم مرتفع شود.

وی استفاده از حسینیه‌های سطح شهرها و حتی منازل شخصی افراد آنهم به صورت مدیریت شده برای تکریم زائران امام حسین (ع) را مناسب دانست و بر همکاری عمومی در این زمینه تاکید کرد.

موهبتی با تقدیر از نیروهای امنیتی به سبب تامین امنیت زوار حسینی بر تلاش بیش از پیش آنان در این زمینه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه این استان از تخصیص اعتباری در حوزه خدمت به زائران حسینی کم برخوردار است افزود: نباید در کار خدمت‌رسانی به زوار امام حسین (ع) خللی ایجاد شود و با تمام توان و بهره‌گیری از امکانات موجود آماده ارائه خدمات به زائران باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام حسین تامین امنیت خدمات رسانی سیستان و بلوچستان کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم

سپاه الغدیر استان یزد طی یک سال گذشته ۴۵ اقدام متنوع و خدمات ارزنده بسیاری در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، یکی از مجموعه‌های پر تلاش در امر خدمت‌رسانی به مردم سپاه الغدیر استان یزد است که طی سال ۱۴۰۲ خدمات ارزنده‌ای را در قالب ۴۵ خدمت شاخص در استان یزد اجرا کرده است.

از جمله فعالیت‌های سپاه در امر خدمت‌سانی به جامعه و مناطق محروم، آسفالت راه‌های روستایی، اعطای ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، توزیع ۱۳۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰ یادواره شهدا در طرح آبروی محله، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

همچنین ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق محروم، کمک به ساخت منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، حمایت از طرح‌های اقتصادی، برگزاری جشن تولد کودکان سرطانی و افتتاح پاتوق دختران ریحان از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

کد خبر 746738

دیگر خبرها

  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است