Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:13:49 GMT

کشف قاچاق کالا و ارز در ایلام ۳۰۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۳۶۱

کشف قاچاق کالا و ارز در ایلام ۳۰۰ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان ایلام از افزایش ۳۰۰ درصدی کشف قاچاق در ایلام خبر داد. ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، سردار نورعلی یاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در مدت مشابه سال گذشته، میزان کشفیات در استان ایلام  امسال به میزان 300 درصد  افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرز مهران اولویت نخست برای کنترل و مبارزه با قاچاق در استان ایلام استقاچاقچی پوشاک در کردستان به بیش از 9 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدشناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق مشروبات الکلی خارجی در بندرترکمن

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به سال رونق تولید و تحقق آن در سایه امنیت تلاش بر آن است تا مبارزه و برخورد با پدیده قاچاق که موجب ضربه به اقتصاد و کاهش توان اقتصادی کشور است به جد در دستور کار باشد.

وی گفت: در راستای تحقق برقراری امنیت و فراهم کردن زمینه اقتصادی سالم در جامعه، عوامل انتظامی این استان با استقرار درمبادی و خروجی استان، استقرار عوامل کنترلی در مرز مهران و فراهم کردن گشت‌های تخصصی موفق به رصد، مبارزه و برخورد با قاچاقچیان شده‌اند و محیط را برای قاچاقچیان بشدت ناامن کرده‌اند.

سردار یاری از شهروندان ایلامی خواست و گفت:  شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد  مشکوک مرتبط با رد و بدل کردن کالا و ارز  را به شماره 110اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ۷۰۰ کیلو گرم گردو خارجی قاچاق طی بازرسی از یک دستگاه اتوبوس در رودبار کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهار کرد: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، مأموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محورهای مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سو و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی