Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شهلا گشتاسبی رئیس هیأت هاکی این استان گفت: تیم های هاکی پسران و دختران رده سنی نوجوانان این استان دیروز چهارشنبه به رقابت های قهرمانی استعدادهای برتر کشور اعزام شدند.   شهلا گشتاسبی نیا افزود: رقابت های هاکی قهرمانی استعدادهای برتر کشور در بخش پسران گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال از ۳۰ مردادماه تا هشتم شهریورماه ۱۳۹۸ و با حضور ۲۳ تیم در شهر نقده استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او گفت: رقابت های هاکی قهرمانی استعدادهای برتر کشور در بخش دختران گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز از ۳۰ مردادماه تا هشتم شهریورماه ۱۳۹۸ و با حضور ۱۷ تیم در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.   رئیس هیأت هاکی استان بیان کرد: در تیم هاکی پسران استان اعزامی به این رقابت ها امیررضا فلاحی، امیرحسین حمیدی فر، رضا نورمحمدی، ابوالفضل پرتو، پژمان فلسفی، ماهان ظهرابی، علیرضا حسینی منش و نیما عالی نسب حضور دارند.   گشتاسبی نیا اضافه کرد: سعید حسین پور به عنوان مربی و مجید چراغ چشم نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کنند.   او گفت: در تیم هاکی دختران کهگیلویه و بویراحمد اعزامی به این رقابت ها اسما براتی، زهرا فلاحی نیا، معصومه عباسی پور، سانیا فلاحی، دنیا قرقانی، عسل رضایی، ثمین قرقانی، مهسا یگانه کشکولی، سنا قرقانی، زینب یوسفی و رضوان بهگامی حضور دارند.   گشتاسبی نیا گفت: سهیلا قرقانی به عنوان مربی و سحر فلاحی نیا نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کنند.   او افزود: ۲ داور هاکی کهگیلویه و بویراحمد به نام های لیلا ایران زاده و رحمت محمدی در این رقابت ها حضور دارند.   انتهای پیام/ط   اعزام تیم های هاکی پسران و دختران استان به رقابت های کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مطبوعات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حضور آقای وزیر در جمع دختران کنکوری سال ۱۴۰۳

         

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • تصاویری از حضور آقای وزیر در جمع دختران کنکوری سال ۱۴۰۳
  • تصاویری از دختران در آغاز رقابت کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا