Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برنامه‌های استعدادیابی فدراسیون بیان کرد:  امسال در دو رشته استعدادیابی را انجام دادیم، در ماده گلف که دومین دوره بود استعدادیابی استعدادهای برتر رشته گلف را انجام دادیم. در دور دوم استعدادیابی که به میزبانی هیات گلف استان تهران به نسبت پارسال تقریبا  30 درصد افزایش جمعیت داشتیم و استقبال بسیار بهتری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین استعدادیابی رشته مینی گلف را امسال پیشنهاد کردیم که استعدادهای برتر المپیاد آن را برگزار کنیم، برای پسران شهر ساری استان مازندران و برای دختران استان اصفهان را در نظر گرفتیم. به این ترتیب از 2 تا 5 شهریور ماه در مازندران و از 7 تا 10 شهریور ماه در اصفهان مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: استعدادیابی استعدادهای برتر یک پروژه ملی است که بخشنامه آن از سوی وزارت‌ ورزش و جوانان به فددراسیون‌ها ابلاغ شد. 37 فدراسیون در این بحث مشارکت داشتند و ما هم جزو آن فدراسیون‌هایی بودیم که در دو رشته مشارکت داشتیم.

جمشیدی عنوان کرد: قطعا در تمام مباحث استعدادیابی فدراسیون گلف در این رشته یا زیرمجموعه آن حضور خواهد داشت، چرا که ما به دنبال جوان‌سازی جامعه آماری گلف هستیم. جامعه آماری ما مقداری مسن شده است و ما دنبال این هستیم رده سنی زیر 18 ساله خود را تقویت کنیم. قصد داریم چهره‌های جدیدتری در سنین پایه برای ورود به تیم‌های ملی داشته باشیم و از طریق برنامه‌ها و کمپ‌هایی که پیش‌بینی کردیم در مباحث آموزشی خودمان را به رقابت‌های انتخابی المپیک 2024 برسانیم.

  دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: گلف یک رشته المپیکی است و افق‌ ما حضور در المپیک 2024 خواهد بود. با برنامه‌ریزی در سنین پایه می‌خواهیم در المپیک‌های بعدی در رشته گلف حضور داشته باشیم.

وی در پایان گفت: هنوز دستورالعملی از طرف آکادمی ملی المپیک دریافت نکردیم، اما اگر به ما اعلام کنند قطعا ما هم در طرح‌های استعدادیابی مشارکت خواهیم کرد. مردم گلف را به عنوان یک ورزش لوکس و لاکچری در نظر می‌گیرند اما در فدراسیون گلف سیاست‌هایی را پیاده کردیم مبنی بر آموزش‌های رایگان یا دوره‌های آموزشی رایگان در نقاط مختلف کشور که همه اقشار جامعه بتوانند از رشته گلف استفاده کنند و لذت ببرند.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان به المپیک نرسید

مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز آغاز شد که احمد جوان سهمیه را از دست داد.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک امروز در بیشکک پیگیری شد که ۳ ورزشکار کشورمان برای رسیدن به سهمیه روی تشک رفتند. سهمیه المپیک فقط به فینالیست‌ها تعلق می‌گیرد.

نتایج به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۱۵ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان در دور اول در مقابل آیال بلولیوبسکی از تاجیکستان مبارزه کرد که ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان کشتی گرفت که با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و به سهمیه نرسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغلوستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • جوان به المپیک نرسید
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • رئال روی مکرون را زمین می اندازد
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • حججی: با حضور ورزشکاران قوی، فدراسیون هم تقویت می‌شود
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!