Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت انواع سکه و طلا کاهش یافت؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۸۰ هزار تومان معامله شد.
هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۱۵ هزار و ۵۳۰ تومان ارزش گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۵۰۰ دلار قیمت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت دلار و ارز بانکی در روز پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای روز (پنج‌شنبه سی و یکم مرداد ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش قیمت روز گذشته ۵۰ هزار و ۹۲۱ ریال و هر یورو نیز ۴۶ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش‌گذاری شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه نرخ ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ جامپ دلار ادامه دارد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ قیمت دلار در شروع هفته پایانی فروردین متاثر از افزایش ریسک‌های سیاسی با رشد قیمت بازگشایی شد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:افزایش قیمت دلار در پایان معاملات نقدی روز شنبه ۲۵ فروردین این اسکناس را در پله پایانی کریدور ششم قرار داد و ۱۹۰۰ تومان گران کرد.

بازار ارز از فروشنده خالی شد

معامله‌گران شکست مقاومت درهم و ورود به کانال ۱۸ هزار تومانی را در کنار اخبار ضدونقیض از تحرکات سیاسی و نظامی، دلیل رشد شارپی قیمت دلار می‌دانند. آنها معتقدند شکست مرز مقاومت، درهم را در سقف تاریخی خود قرار داده و فضای بازار را ملتهب کرده است.

بررسی فضای بازار ارز در روز شنبه حکایت از تعداد بالای خریدارانی دارد که فروشنده‌ای پیدا نمی‌کنند. به نظر می‌رسد علاوه بر رشد قیمت دلار، افزایش قیمت تتر،‌ یورو و سایر ارزهای مهم تمایلات صعودی بازار را بالا برده است.

گفتنی است برخی فعالان بازار ارز به تعطیلی بازار هرات در روزهای عید فطر اشاره می‌کنند و می‌گویند در صورت بازگشایی بازار هرات در اواسط هفته جاری، تقاضای دلار در تهران بالا می‌رود و همین موضوع به افزایش قیمت دلار منجر خواهد شد.

ارزهای مهم گران شدند

درهم در آخرین معامله روز شنبه ۲۵ فروردین با قیمت ۱۸ هزار و ۱۰۰ تومان معامله شد و رشد ۴۰۰ تومانی داشت.تتر با افزایش دو هزار و ۳۰۰ تومانی دو کانال بالاتر رفت و روی رقم ۶۷ هزار و ۴۵۰ تومانی ایستاد.

قیمت پوند انگلیسی روی رقم ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومانی معامله شد و رشد هزار و ۶۰۰ تومانی داشت. یورو با افزایش هزار و ۵۰۰ تومانی به کریدور ۷۰ هزار تومانی ورود کرد و با رقم ۷۰ هزار و ۵۹۰ تومان معامله شد.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894611

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • نرخ ارز امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، طلا و سکه امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • نرخ ارز امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۶ فروردین
  • پیش بینی قیمت دلار ۲۶ فروردین ۱۴۰۳/ جامپ دلار ادامه دارد؟