Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:00:10 GMT

۱۳ طرح شهری در مشهد به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۵۱۰

۱۳ طرح شهری در مشهد به بهره برداری رسید

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد روز پنجشنبه در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد و در آن فرمانده سپاه امام رضا (ع)،شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد هم حضور داشتند گفت: از ابتدای امسال ۲۴ طرح فضای سبز با ۳۱ هکتار مساحت که ۶۸ درصد آن در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار بوده است در شهر مشهد به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی یعقوبی افزود: با توسعه شهرنشینی، زوال باغ های شهر، آلودگی هوا و رشد جمعیت این کلانشهر، توسعه  فضای سبز  مورد تاکید مدیریت شهری قرار گرفته است. 
وی ادامه داد: در این بین آنچه مورد توجه مدیران قرار دارد توزیع متناسب و پراکنش این فضا با اتکا به نقش آفرینی های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در همه مناطق بوده است.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از ۱۲۹ طرح افتتاح شده فضای سبز طی دو سال قبل ۵۲ مورد در مناطق کم برخوردار به بهره برداری رسیده است و امروز نیز از حدود ۱۲ هکتار فضای سبز بهره برداری شده با ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار  ۶۳ درصد در مناطق حاشیه ای  و کم برخوردار قرار دارد.
یعقوبی افزود: تا پایان سال ۲۵ فضای سبز در مشهد به بهره برداری خواهد رسید و احیای کمربند سبز با ۳۰۰ هکتار مساحت با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم شهر به ویژه در محدوده کمربند های سبز جنوبی و شمالی هم در دست اقدام است.

مجموعه آبی چند منظوره گلشن توسط شهرداری منطقه پنج مشهد طی ۲۷ ماه در انتهای خیابان شهید آوینی با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار در عرصه شش هزار متر مربع و زیربنای چهار هزار متر مربع ساخته شده است.

این طرح شامل بخش هایی نظیر سالن های ورزشی چند منظوره، مینی فوتبال، رختکن، موتورخانه، سونای خشک، بخار و جکوزی، استخر سرپوشیده ویژه آقایان، بانوان و کودکان است.

استخر مردان و زنان این مجموعه هر کدام ظرفیت استفاده همزمان ۱۰۰ نفر را دارد .

۱۲ فضای سبز بهره برداری شده هم شامل بوستان های خطی، ره باغ ها و بوستان ها در مناطق مختلف شهری مشهد با مجموع ۱۱۶ هزار مترمربع مساحت و ۹۶۰ میلیارد ریال اعتبار است.

۳۲۲۱/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد افتتاح طرح حاشیه نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان

آیین بهره برداری از پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان شهرستانی برگزار شد. - اخبار استانها -

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: پروژه پست برق 63/20 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان سمنان با حضور داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه،مسئولان استانی و شهرستانی با اعتبار 125 میلیارد تومان رسما به بهره‌برداری رسید.

مجید وفایی گفت: تأمین برق پایدار، مستقل و مطمئن جهت مصارف صنعتی، ایجاد ظرفیت و زیر ساخت جدید برق‌رسانی به مشترکین جدید صنعتی از قبیل تأمین برق صنایع جدید و کارگاه‌های صنعتی از دستاوردهای احداث این پست برق است.

وی با بیان اینکه چندین پروژه زیرساختی شرکت برق منطقه‌ای سمنان هم همزمان با سفر رئیس جمهور و وزیر نیرو به استان سمنان افتتاح می‌شود گفت: چهار پروژه با اعتبار بالغ بر 368 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: یکی از این پروژه‌های زیرساختی احداث پست 63 کیلومتر ولت تاریخانه دامغان با اعتبار 125 میلیارد تومان و سه پروژه حیاتی و زیرساختی میامی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

گفتنی است، قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع در شهرستان دامغان، بهبود پارامترهای کیفی برق و پروفیل ولتاژ شبکه، کاهش تلفات برق، افزایش قابلیت مانور و کاهش خاموشی‌ها از دیگر اهداف احداث پست 63 کیلو ولت تاریخانه شهرستان دامغان عنوان شده است.

انتهای پیام/362/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز