Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته‌ی هندبال ساحلی که در منطقه‌ی آزاد بندر انزلی و با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد، گفت: نوجوانان و جوانانی که در این المپیاد حضور دارند آینده سازان ورزش کشور هستند و امیدواریم که با حمایت‌های خوب ریاست فدراسیون هندبال، تلاش‌های هیات هندبال استان گیلان و همچنین حمایت‌های سازمان منطقه‌ی آزاد انزلی و اداره کل ورزش و جوانان گیلان به عنوان متولی ورزش استان بتوانیم این مسابقات را با کیفیت بالایی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امیدواریم که با حمایت‌های ویژه‌ی منطقه آزاد انزلی میزبان مسابقات بین المللی هندبال ساحلی باشیم.

بخشی با یادآوری رویداد‌های ورزشی در منطقه آزاد انزلی، تصریح کرد: سال گذشته لیگ والیبال ساحلی به میزبانی منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد و سازمان منطقه آزاد انزلی تلاش‌های بسیاری را صورت داد تا بتواند امکانات ورزش‌های ساحلی را در استان گیلان برقرار کند و امیدوارم که مسوولین وزارت ورزش که همواره حامی و همراه ما بودند همچنان حمایت خود را از استان گیلان دریغ نکنند تا ما بتوانیم در آوردگاه‌های بین المللی موفقیت‌هایی را کسب کنیم.

انتهای پیام/آ

برگزاری دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر کشور در رشته‌ی هندبال ساحلی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد هندبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی درنشست حل مشکلات و چالش های تالاب انزلی با تاکید بر اینکه مسائل زیست محیطی با محوریت تالاب بین المللی انزلی باید دستور کار دائم شورای اداری شهرستان انزلی باشد افزود: اختلافات مالکیت افراد ساکن در حاشیه تالاب انزلی از معضلاتی است که سالیان متمادی مشکلاتی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.
وی تصریح کرد:مسئولان باید با جرات و شجاعت به این مسئله ورود کرده و راهکارهای لازم را برای حل این مشکل ارائه دهند.
رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به معضلات زیست محیطی شهرستان انزلی افزود: دفع ناصحیح پسماند اطراف تالاب مشکلات عدیده ای را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

رئیس شورای قضایی گیلان همچنین به رسوبات تالاب و گیاه مهاجم سنبل آبی اشاره و تصریح کرد: برای رفع معضلات کنونی تالاب باید راهکارهای مناسب و کارشناسی ارائه شود.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه برای لایروبی تالاب انزلی باید دستورات انقلابی و قاطع هرچه زودتر صادر شود ،افزود: مشکلات شهرستان ساحلی انزلی باید اولویت بندی و از تمام ظرفیت شهرستان برای لایروبی تالاب استفاده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی