Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@18:26:22 GMT

جهانگیری هفته آینده به آذربایجان‌غربی سفر خواهدکرد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۶۲۶

جهانگیری هفته آینده به آذربایجان‌غربی سفر خواهدکرد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری در چهارمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به کسب رتبه اول استان در بهبود فضای محیط کسب و کار تصریح کرد: بر اساس پایش انجام گرفته توسط اتاق بازرگانی و تشکل های بخش خصوصی، آذربایجان‌غربی در فصل بهار رتبه نخست بهبود محیط فضای کسب و کار را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه حفظ این جایگاه مستلزم حذف شاخص های نامساعد است افزود: به منظور دستیابی به روندی ماندگار در شاخص های فضای کسب و کار مدیریت استان از طریق تعامل با بخش خصوصی حذف شاخص های نامساعد را در دستور کار قرار داده است.

مقام عالی استان در ادامه کاهش نرخ بیکاری در بهار امسال و نیز بهبود شاخص های کسب و کار را بیانگر اهتمام دولت برای رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان دانست.

استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: اواخر هفته آینده معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت به استان سفر می کند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی بخش خصوصی بیکاری کسب و کار معاون اول رئیس جمهور قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: براساس آخرین نقشه های هواشناسی با عبور امواجی بارشی طی امروز و فردا چهارشنبه بارندگی هایی در سطح استان رخ می دهد.

او گفت: احتمال بارش برف در نقاط کوهستانی، مرتفع و مناطق سردسیر وجود دارد، وزش باد گاهی شدید و احتمال وقوع گردو خاک و کاهش کیفیت دید در نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.

محمدپورخاطر نشان کرد: برای روز پنجشنبه بارشی پیش بینی نمی شود اما وزش باد و افزایش تدریجی دما تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تکاب با منفی سه درجه سانتی گراد سردترین شهر و شهرستان ارومیه گرم ترین نقطه استان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

او اضافه کرد: شهرهای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت اخیر اغلب بارانی بودند که بیشترین بارندگی در شهرهای تکاب، چایپاره، شاهین‌دژ و ارومیه ثبت شده است.

هواشناسی آذربایجان غربی در هفته جاری با صدور هشدار نارنجی از شهروندان، مسافران و رانندگان خواست تا نکات ایمنی در تردد جاده ای و سفر به این استان را طی فعالیت این سامانه در هفته جاری مد نظر داشته باشند.

رفت و آمد نکردن در کوهپایه ها و نقاط مرتفع و کوهستانی، اتراق نکردن در حوالی رودخانه ها و مسیلها از جمله مواردی هشداری است که شهروندان باید در نظر بگیرند.

دیگر خبرها

  • تمام دستاورد‌های کشور با محوریت مردم بوده است
  • هوای آذربایجان‌غربی تا ۷ درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • تمام دستاوردهای کشور با محوریت مردم بوده است
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • آغاز هفته اکرام ایتام 
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری