Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عرفان دهقان» مسئول گروه جهادی «شهید مرتضی آسوده» در گفتگو با خبرنگار بسیج از یزد، اظهار داشت:  گروه جهادی شهید مرتضی آسوده در قالب یک اکیپ ۱۵ نفره متخصص در بخش های عمرانی از تاریخ ۲۶ مرداد ماه به مدت ۷ روز فاز اول مرمت و بازسازی منزل معلول تحت پوشش بهزیستی تکمیل می کند.

وی افزود: ضمنا این گروه جهادی به منظور مرمت و بازسازی ۵ منزل تحت پوشش کمیته امداد با همکاری ستاد اجرایی امام خمینی (ره) از تاریخ ۶ الی ۸ شهریور ماه عازم مناطق محروم حاشیه شهرستان هرات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان تاکنون مرمت ۱۴۵ بندسار به اتمام رسیده است.

حسینعلی رمرودی امروز چهارشنبه در بازدید از ظرح های آب و خاک جنوب استان اظهار کرد: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان، کار مرمت و بازسازی بندسارها در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری و چابهار، نیکشهر و قصرقند آغاز و تاکنون مرمت ۱۴۵ بند سار به اتمام رسیده است.

وی افزود: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی سایر بندسارهای خسارت دیده همچنان با قوت در حال اجراست.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در جریان بارندگی‌های سیل آسای اسفندماه سال گذشته و به دنبال آن جاری شدن سیل در جنوب استان تعداد یک‌هزار و ۵۸۴ بندسار و سازه آبخیزداری بشدت تخریب شد.

وی اظهار کرد: همچنان منتظر اعتبارات بیشتر جهت ترمیم همه بندسارها هستیم.

رمرودی گفت: ۱۸ دستگاه بولدوزر، ۶ دستگاه لودر،۲ دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه‌ کمپرسی در جنوب سیستان و بلوچستان برای مرمت و بازسازی بندسارها و کمک به کشاورزان مشغول کار هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در بروجرد
  • انفجار گاز منزل مسکونی در بروجرد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • اتمام مرمت ۱۴۵ بندسارخسارت دیده از سیل درجنوب سیستان وبلوچستان
  • آب گذاری ۱۶ درصد سردهنه‌های خاکی در گیلان
  • مرمت و بازسازی ۱۳۰ رشته قنات در چهارمحال و بختیاری
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • آبگذاری ۵۹ سردهنه خاکی در گیلان
  • ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان مرمت و بازسازی شد
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز