Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دستور هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته پیش‌رو اعلام شد؛ بر این اساس وزرای اقتصاد و ارتباطات هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان در مجلس حضور می‌یابند. تاریخ انتشار: 10:03 - 31 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۳۴۵۰

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ دستور هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی در هفته پیش‌رو اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده (یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه) از سوم تا پنجم شهریورماه جلسه علنی خواهند داشت.
از مهم‌ترین دستور کار‌ها می‌توان به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی،گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح الزامات اجرای توزیع و عرضه سوخت و سی ان جی در کشور اشاره کرد.

همچنین گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح اداره و نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیگر موضوعات مهم دستور هفتگی مجلس در هفته آتی است.

دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی هم باید برای پاسخ گویی به سؤال‌های آقایان منصور مرادی نماینده مریوان (یک فقره) و محمدرضا صباغیان نماینده مهریز و تعداد دیگری ازنمایندگان (یک فقره)  و تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس حاضر شود.   همچنین سؤال‌های آقایان نصرالله پژمانفر نماینده مشهد (یک فقره) و مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود (یک فقره) از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسات هفته آینده مجلس مطرح خواهد شد.
گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان و گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد آسیب‌شناسی، چالش‌ها و راهکار‌های رونق تولید در سال ۹۸ از جمله موارد مورد بررسی مجلس در هفته آینده خواهد بود.   برای اطلاع از جزئیات دستور کار‌های هفتگی صحن علنی مجلس اینجا را مشاهده کنید.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دستور کار دستور هفتگی وزرای دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و  گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی روز سه‌شنبه _۴ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد و گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی درخصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس در دستور کار قرار گرفت.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲، گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی و گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری و گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آنها بحث و بررسی شود.

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جزء ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ نیز در دستور کار نشست امروز صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 747107

دیگر خبرها

  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه