Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@19:45:33 GMT

دفتر خدمات الکترونیک قضایی بخش آبگرم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۷۷۳

دفتر خدمات الکترونیک قضایی بخش آبگرم افتتاح شد

رییس حوزه قضایی بخش آبگرم در این مراسم گفت: دستگاه قضایی به دنبال تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم بوده و در این راستا راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را در سطح استان در دستور کار قرار داده است.
رضا محمدی افزود: با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سامانه ثنا از تراکم جمعیت و رفت و آمد مردم در محاکم قضایی جلوگیری شده و در ارایه خدمات دستگاه قضایی و رسیدگی به درخواست ها و پرونده ها تسریع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی بیان داشت: دستگاه قضایی با راه اندازی این دفاتر به دنبال آن است که مردم فقط در زمان رسیدگی پرونده در محاکم حضور داشته باشند و سایر امور را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی یا از طریق سامانه های طراحی شده در منزل پیگیری کنند.
رییس حوزه قضایی بخش آبگرم خاطر نشان کرد: بدون شک راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و سامانه های سمپ و ثنا در جهت حفظ آبرو و حیثیت افراد بوده است و امیدواریم مردم نیز با همراهی خود به دستگاه قضایی کمک کنند تا این خدمات گسترش یابد.
بخش آبگرم از توابع شهرستان آوج در ۱۲۰ کیلومتری قزوین واقع شده است.
۶۱۰۱ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر الکترونیک خدمات رسانی به مردم دستگاه قضایی خدمات قضایی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد

به منظور بهره مندی شهروندان از برترین خدمات بانکی، باجه بانک شهر در شمشک دربندسر افتتاح شد.

به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این مراسم که جمعی از معاونین بانک شهر و مدیران ارشد شهری شمشک دربندسر حضور داشتند؛ باجه این بانک با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکداری به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در محل جدید افتتاح شد.


محمد علی برقی مدیر امورشعب تهران و البرز بانک شهر در مراسم افتتاح باجه بانک شهر در شمشک دربندسر از تلاش کارکنان این بانک برای خدمات رسانی شایسته به شهروندان سراسر کشور، و همکاری مدیران شهری برای گسترش خدمات بانک در این شهر، قدردانی کرد.


برقی افزود:با افتتاح این باجه، ظرفیت بانک شهر در تهران افزایش یافته و خدمات بانکی به مشتریان این منطقه با کیفیت بالاتری ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بانک شهر با سبد خدمات منحصر به فرد در تمامی حوزه‌های بانکی و ابزار‌های نوین مالی گسترده، با افتخار پاسخ‌گوی نیاز‌های پولی، مالی و بانکی عموم هموطنان و مشتریان حقیقی و حقوقی است، تصریح کرد: باتوجه به پتانسیل موجود در شمشک دربندسر، امید است با افتتاح باجه بانک شهر ضمن ارائه خدمات مطلوب و رفع نیاز‌های بانکی منطقه، درآینده نزدیک به لحاظ منابع در سطحی قرارگیرد که شاهد تبدیل آن به شعبه باشیم.

برقی ادامه داد: امیدواریم مدیران شهری شمشک دربندسر در راستای تثبیت و تقویت جایگاه باجه بانک شهر در منطقه همکاری لازم را به عمل آورند.

ساوه شمشکی شهردار شهر شمشک دربندسر نیز در این مراسم تاکید کرد: باتوجه به اینکه منطقه شمشک دربندسر دارای موقعیت گردشگری و دارای دو پیست بین المللی می‌باشد، افتتاح باجه بانک شهر و ارائه خدمات بانکی نقش به سزایی در رشد منطقه و افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • باجه بانک شهر در “شمشک دربندسر” افتتاح شد
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد
  • ۵۱ واحد مسکونی مقاوم سازی شده روستایی شهرستان گناوه افتتاح شد
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری در استان بوشهر
  • صدور ۶۸ موافقت اصولی گردشگری در البرز