Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محسن میرزایی با اشاره به اینکه نظارت، آخرین حلقه توزیع کالا در بازار است افزود: در توزیع کالا هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و توزیع کالا در کشور نظام‌مند نیست.

وی با بیان اینکه نبود سیستم توزیع مناسب موجب سودجویی دلالان و توزیع ناعادلانه کالا می‌شود گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۲۷ هزار واحد صنفی در کرمان بازرسی و ۲ هزار و ۷۰۰ پرونده تخلف واحدهای صنفی در این استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه ۳۳۶ گشت مشترک بازرسی در استان کرمان انجام شد و افزایش ۳۲ درصدی در تعداد گشت‌های مشترک داشته ایم عنوان کرد: یکهزار و ۴۷۲ نانوایی در این استان بازرسی و ۱۲۶ فقره پرونده تخلف برای تعدادی از نانوایی های این استان تشکیل شده است.

میرزایی با بیان اینکه گرانی در بازار بیشتر از گران‌فروشی است و نگرانی مردم بیشتر بحث گرانی کالاها است افزود: سیب زمینی و پیاز سال‌های گذشته روی زمین می‌ماند اما امروزه صادرات و یا قاچاق می‌شود و به همین دلیل قیمت پیاز در مقطعی به بالای ۱۰ هزار تومان رسید.

وی با اشاره به اینکه قیمت مرغ بر اساس قیمت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده اما در استان کرمان این مهم رعایت نمی‌شود و ستاد تنظیم بازار قیمت دیگری تعیین کرده است خاطرنشان کرد: این ۲ نرخی بودن قیمت مرغ موجب شده در بخش نظارت، تکلیف خودمان را در برخورد با متخلفین ندانیم.

۳۰۲۹/۹۸۹۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه