Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، اکران فیلم‌های سینما‌های بجنورد در روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه به شرح ذیل می‌باشد:

 

 

 

برنامه سینما عمیق بجنورد

سالن شماره ۱:

۱۶:۰۰          ۱۸:۰۰            ۲۰:۰۰         ۲۲:۰۰

قسم    ایده اصلی    سرکوب      قصرشیرین

سالن VIP:
۱۶:۰۰          ۱۸:۰۰            ۲۰:۰۰         ۲۲:۰۰
سرکوب      قسم        ایده اصلی     قسم

سالن کودک:

۱۶:۰۰          ۱۸:۰۰            ۲۰:۰۰               ۲۲:۰۰

بلال     پاکوچولو    سفر به افریقا    ملکه برفی ۳

برنامه سینما گلشن بجنورد

انتهای پیام/ ر

برنامه سینما‌های بجنورد پنجشنبه ۳۱ مرداد ماه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم

سردار نعمت‌اله باقری در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: شعار امسال نیز با شعار‌های سال قبل مقام معظم رهبری یک پیوستگی دارد که اگر ما از همان ابتدا در حوزه‌های مختلف آن را محقق می‌ساختیم، امروز با مشکلات کمتری مواجه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: شاه کلید اصلی برای تحقق شعار امسال مردم هستند، کمااینکه از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مردم با حضور همیشگی خود در صحنه، موفقیت‌های بی‌شماری را رقم زده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر مردمی کردن اقتصاد، بیان داشت: بخشی این مهم همچون تکیه بر تولید در فرمان اقتصاد مقاومتی رهبری نشان داده شد.
باقری تصریح کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در لرستان باید جدی گرفته شود، بازگویی و بازنشر الگو‌های موفق و همچنین تقویت آموزش‌های مهارتی تحقق شعار سال بسیار موثر هستند.
وی با بیان اینکه مهارت‌آموزی متناسب با بازار کار استان نیست، افزود: واگذاری اعتبارات همچون تبصره ۱۸ متناسب با سازمان‌های مرتبط با تولید نیست، ضمن اینکه باید مراقبت کرد که این اعتبارات به انحراف نرود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از حمایت از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم خبر داد و گفت: مقرر شد طی یک ماه این ایده‌ها شناسایی و از آنها حمایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد
  • حمایت سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم
  • اعتبار ۴۰۰۰ میلیاردی طرح انتقال آب‌های زیرزمینی در خراسان شمالی
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • فاز یک خط ۳ تا مرداد بهره‌برداری شود
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • ۴ ایده شگفت انگیز برای تیز کردن اصولی و صحیح چاقو (فیلم)
  • ایده ای خلاقانه برای مبارزه با تقلب در امتحانات: کلاه های ضد تقلب در فیلیپین (فیلم)