Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@20:28:21 GMT

زن برای کشتن شوهرش، پسر جوان را عاشق خود کرد!

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۷۸۷۱

آفتاب‌‌نیوز :

ماموران با حضور در صحنه جرم با جسد خونین مرد جوانی روبه رو شدند و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی و تیم تشخیص هویت در صحنه جرم تجسس‌های پلیسی را آغاز کنند.

بررسی‌ها نشان از آن داشت که مرد جوان هدف ۱۹ ضربه چاقو قرار گرفته و چند ساعتی از زمان مرگش می‌گذرد و در ادامه ماموران برای شناسایی هویت جسد در بررسی جیب شلوارش یک کارت بانکی مشاهده کردند و از این طریق خانواده این جوان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارآگاهان در بازجویی از خانواده مرد جوان پی‌بردند که وی در یک پیک موتوری کار می‌کند و شب‌ها نگهبان یک خوابگاه دخترانه است.

همسر قربانی جنایت نیز به ماموران گفت: از شوهرم شنیده بودم که در آن محل با یک مرد قرار دارد، اما دیگر خبری از او نشد تا این که از پلیس شنیدم شوهرم به قتل رسیده است.

بازداشت متهم

تجسس‌ها ادامه داشت تا این که ماموران به پسر جوانی که میلاد نام داشت رسیدند و در تجسس‌های اطلاعاتی مشخص شد این جوان ۲۹ ساله استوار یکم یگان ویژه پلیس تهران است و از سال ۸۹ با مدرک دیپلم در نیروی انتظامی مشغول به کار شده است. در این شاخه از تجسس‌ها ماموران میلاد و یکی از دوستانش را که مصطفی نام دارد در منطقه اسلامشهر ردزنی کردند و روز سه شنبه ۲۹ مرداد دستگیر شدند.

میلاد وقتی در برابر ماموران قرار گرفت بدون هیچ داستان سرایی به قتل مرد جوان با همدستی مصطفی اعتراف کرد.

ادعای عجیب

میلاد در اعترافاتش یک ادعای عجیب پیش روی ماموران قرار داد و گفت: چندی قبل در یک کانال تلگرامی که یک سری برنامه‌های تفریحی داشت عضو بودم که یک روز زن جوانی در قسمت خصوصی به من پیام داد و پرسید که آیا برای زنان هم برنامه‌های تفریحی دارید که همین سوال باعث آشنایی من با او شد.

ابتدا دوستی ما به صورت پیامک بود و سپس همدیگر را ملاقات کردیم و ارتباط ما ادامه داشت تا این که بین ما یک حس عاشقانه پیش آمد و در این مدت تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم و ماجرای دوستی و ازدواج را ابتدا با خانواده‌ام درمیان گذاشتم و در ادامه برای آشنایی بیشتر خانواده‌ام آن‌ها با سوگند تماس گرفتند و مادرم با او تلفنی صحبت کرد. حتی سوگند ادعا کرد در یک شبکه بازاریابی هرمی مجاز مشغول کار است و خواست تا زیرمجموعه‌اش شوم که با دوستانم صحبت کردم و فهمیدم این شرکت کلاهبرداری است و آن قدر به او اعتماد داشتم که یک روز که برای کار تسویه حساب با آن شرکت هرمی به دفتر رفته بود کارت بانکی‌ام را در اختیارش قرار دادم که اگر نیاز به پول داشت از کارت من استفاده کند.

ماجرای آشنایی من و سوگند روز به روز جدی‌تر شد و بیشتر بستگان و همسایه‌ها متوجه تصمیم من برای ازدواج شده بودند تا این که سوگند یک روز با من تماس گرفت و خواست تا رازی پنهان را فاش کند. به هر موضوعی فکر کردم و احتمال هر حرفی را می‌دادم، اما وقتی لب به افشاگری زد و گفت که متاهل است، شوکه شدم و همه حرف هایش را در یک سکوت عجیب شنیدم.

سوگند می‌گفت که شوهرش اعتیاد دارد و مشروبات الکلی می‌فروشد و حتی او را به مردان دیگر اجاره می‌دهد و برای اثبات حرف هایش پیامک‌هایی که در تلگرام و گوشی موبایلش بود به من نشان داد و حتی برای این که از او جدا شود وکیل گرفته است، اما موفق نشده و قصد دارد که یک آدم کش اجیر کند و با دادن پول، شوهرش را با خودرو زیر بگیرند و به قتل برسانند.

میلاد افزود: وقتی صحبت‌های سوگند را شنیدم از او پرسیدم که پول داری یا آدم کش سراغ داری که سکوت کرد و آن جا به او گفتم نگران نباش من موضوع را حل می‌کنم. سوگند گفت: شوهرش با موتور سیکلت کار می‌کند و در سایت دیوار آگهی تبلیغاتی داده تا در صورت نیاز برای گرفتن پیک موتوری با او تماس بگیرند.

نقشه شوم

میلاد در ادامه در خصوص شب جنایت ادعا کرد که یک خط اعتباری خریدم و با مرد جوان تماس گرفتم و خواستم برای بردن یک بسته به محل قرار بیاید که با مصطفی در آن محل منتظر ماندیم تا مرد جوان سوار بر موتور در محل قتل حاضر شد.

شوهر سوگند خواست تا بسته را در اختیارش قرار دهیم که به او گفتم بسته‌ای در کار نیست، من یک پلیس و از بستگان همسرت هستم که از من خواستند تا با تو صحبت کنم که او را به راحتی طلاق بدهی که مرد جوان با لحنی عصبانی ابتدا گفت: پس تو همان کسی هستی که کارت بانکی‌ات را در کیف همسرم پیدا کردم و سپس تاکید کرد که زندگی شخصی من به شما ربطی ندارد و همین باعث شد تا بین ما درگیری رخ دهد.

میلاد گفت: شب جنایت قبل از حضور مرد موتور سوار اقدام به مصرف گل کرده بودیم و وقتی بین من و او درگیری رخ داد با چاقوی ۳۰ سانتی‌متری که همراهم بود سه ضربه به شکم، ران و کمر او زدم. شوهر سوگند زخمی شده بود و سوار بر موتورش شد تا از صحنه درگیری فرار کند که ناگهان مصطفی جلوی او را گرفت و چند ضربه دیگر با چاقو به او زد و بعد از این که مرد جوان روی زمین افتاد با پای پیاده از پله‌های پشت کوره آجرپزی به اتوبان سعیدی رفتیم و آن جا سوار یک خودروی عبوری شدیم و به سمت اسلامشهر رفتیم که در مسیر چاقو‌ها را از خودرو بیرون انداختیم.

پسر جوان ادامه داد: ما اصلا قصد کشتن نداشتیم و همان شب با سوگند تماس گرفتم و گفتم شوهرت را با چاقو زدم که پس از دو روز فهمیدم او کشته شده است و یک ماه عذاب وجدان داشتم و می‌خواستم پیش امام جمعه‌مان بروم و بعد خودم را معرفی کنم که قبل از انجام آن، پلیس مرا دستگیر کرد.

رفاقت صمیمی

مصطفی که مجرد و دانشجوی روابط عمومی در اسلامشهر است در اعترافاتش به قتل مرد موتور سوار گفت: متوجه ناراحتی میلاد شده بودم و، چون ازبچگی با هم دوستان صمیمی هستیم پیگیر ماجرا شدم و وقتی موضوع را شنیدم طبق حرف‌های میلاد قرار بود فقط با شوهر سوگند صحبت کنیم که او را طلاق بدهد و با هم سر قرار حاضر شدیم. وی افزود: گل کشیده بودم و وقتی آن‌ها با هم درگیر شدند در یک لحظه دیدم دست میلاد خونی و زخمی شده و مرد جوان سوار بر موتورش شده که جلوی او را گرفتم و با چاقوی ۵۰ سانتی متری که همراهم بود او را هدف ضربات چاقو قرار دادم و نمی‌دانم چند ضربه به او زدم.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که سوگند پس از اطلاع از قتل همسرش از سوی میلاد و دوستش پا به فرار گذاشته و ناپدید شده است. بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری زن جوان و مشخص شدن عامل اصلی این جنایت در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: روزنامه خراسان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حمله موشکی به اسرائیل، نکشتن سخت‌تر از کشتن است

جمهوری اسلامی ایران در شامگاه ۲۶ فروردین -با شکستن تابوی ۴۵ ساله- برای اولین بار از خاک خودش به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ داد. ایران در این حمله مجموعه محدودی از تسلیحات دوربرد خود را به خدمت گرفت تا نشان دهد از هر نقطه از کشور می‌تواند هر نقطه از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد.

در این میان، اما عده‌ای که تا پیش از این، حمله مستقیم به اسرائیل را با تصور "ترس ایران از پاسخ احتمالی" بعید می‌شمردند، اکنون که چنین حمله‌ای بر خلاف انتظار آنها انجام شده، این گزاره نادرست را در اشکال مختلف در فضای مجازی مطرح می‌کنند که "چون این حمله هیچ تلفاتی نداشته، پس موفقیت‌آمیز نبوده است!"

این در حالیست که اگر کسی کمترین شناختی از ژئوپلیتیک منطقه داشته باشد، می‌داند که تلفات نگرفتن از اسرائیل به دلیل عدم برخورداری از عمق استراتژیک، سخت‌تر از تلفات گرفتن از آن است. به عبارت دیگر، در سرزمینی که به دلیل عرض جغرافیایی محدود و تراکم جمعیتی بالا و نزدیکی مناطق شهری و صنعتی به مرزها، اصابت حتی یک موشکِ بی‌هدف هم می‌تواند خسارات جانی به همراه داشته باشد، نقطه‌زنی مناطق نظامی خالی از سکنه قطعا هم بیانگیر اشراف اطلاعاتی کامل بر جغرافیای رژیم صهیونیستی و هم گویای دقت بالای موشک‌های شلیک‌شده است؛ وگرنه ایران پیشتر در ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ با فرود آوردن فاتح-۱۱۰ در همان اتاقی که جلسه سران حزب دموکرات کردستان ایران (حدکا) در آن در حال برگزاری بود، دقت مرگبار موشک‌های خود را به اثبات رسانده بود.

اما فارغ از اینکه پاسخ تاریخی ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی بر روی زمین تلفاتی به همراه داشته است یا خیر یا اینکه اساسا ایران در سناریوسازی این حمله، اهداف انسانی را مدنظر قرار داده بود یا نه، نفسِ این حمله به خودی خود از جهات بسیاری برای ایران و دکترین دفاعی- امنیتی آن ارزشمند بود. در واقع، ایران با این حمله نشان داد که:

۱- با موشک‌ها و پهپاد‌های دوربرد خود قابلیت هدف قرار دادن هر نقطه‌ای در اراضی اشغالی را دارد؛ به بیان دیگر، توانمندی‌های موشکی دوربرد خود را برای اولین بار از روی کاغذ به روی زمین منتقل کرد.
۲- ترسی از رویارویی مستقیم با اسرائیل ندارد و برخلاف تصورات، خودش را در پس یک جنگ نیابتی با رژیم صهیونیستی پنهان نکرده است.
۳- به تنهایی (و بدون پشتیبانی و استفاده از ظرفیت گروه‌های مقاومت) می‌تواند با دشمنانش مقابله کند.
۴- با یک حمله ترکیبی گسترده (پهپادی-موشکی) به‌راحتی می‌توان از سامانه پدافندی چندلایه اسرائیل (گنبد آهنین، سامانه پیکان، فلاخن داوود و جت‌های شکاری) و سامانه پدافندی پشتیبان پاتریوت آمریکا عبور کرد.
۵- از این پس، در صورت هرگونه تجاوز، خودش از خاک خودش به اسرائیل پاسخ خواهد داد. (افزایش سطح بازدارندگی در برابر تهدیدات اسرائیل)
۶- در هر زمان که اراده کند می‌تواند قواعد بازی را -فراتر از پیش‌بینی کارشناسان و نهاد‌های اطلاعاتی- تغییر دهد.
۷- فقدان عمق استراتژیک (نزدیکی مرز‌ها به مناطق شهری و صنعتی به دلیل عرض جغرافیایی محدود) همچنان بزرگترین معضل و نقطه ضعف رژیم صهیونیستی است که جبهه داخلی آن را به شدت در برابر حملات هوایی آسیب‌پذیر می‌کند.

با توجه به این نکات، می‌توان گفت که آموزه‌ها و تجارب به‌دست‌آمده ایران از این حمله و پیامی که این حمله برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن در خارج از سرزمین‌های اشغالی داشت، به مراتب مهمتر و ارزشمندتر از تلفاتی بود که این حمله می‌توانست به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • یک اوباش در «وزرا» سکته کرد، نه یک خانم جوان!
  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • عاشق ترین درنای دنیا در مازندران خانه دار شد! | عکس و فیلم
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • در حمله موشکی به اسرائیل، نکشتن سخت‌تر از کشتن است