Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداه کل صنعت، معدت و تجارت استان سمنان ضمن بیان اینکه هشت پروژه صنعتی و معدنی استانبه مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: دو هزار و  ۷۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در شهرستان‌های گرمسار، سمنان و سرخه قرار دارد، افزود: دو واحد تولیدی ریسندگی و تولید پارچه جین در سمنان با سرمایه‌گذاری دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان سمنان دارای بیشترین سهم در ایجاد اشتغال

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در شهرستان سمنان با افتتاح این واحدهای تولیدی ظرفیت اشتغال برای ۹۰۰ نفر فراهم می‌شود، تصریح کرد: افتتاح یک واحد تولیدی کنف و قطعات گچی ساختمانی در سمنان، یک واحد تولیدی صنایع پزشکی و یک واحد تولیدی صنایع چوبی در گرمسار از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این سازمان است.

اسودی با اشاره به اینکه ۳۳۳ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است، اضافه کرد: دو واحد تولیدی قطعه تولیدکننده کفشک ترمز و واحد تولیدکننده انواع کود در شهرستان سرخه با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها درمجموع بیش از یک هزار نفر در استان سمنان صاحب شغل می‌شوند.

کد خبر 4698765

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت استانداری سمنان قزوین بوشهر شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام گرگان هفته دولت یاسوج عید سعید قربان اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبرداد.

مهدی صفوی افزود : طی بازه زمانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره‌برداری صادره در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی، صنایع معدنی و غیره می‌باشند، اضافه کرد: رقم سرمایه‌گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه‌گذاری در هر یک از واحدهای بهره‌برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال‌شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمراز واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان غربی
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر
  • ۴۳ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود
  • ۴۵ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود