Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@03:47:35 GMT

اجرای طرح اصلاح نژاد دام سبک در سلسله

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۴۸۰۳۷

اجرای طرح اصلاح نژاد دام سبک در سلسله

رضا سوخته زاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح و به منظور بهبود وضعیت دامی، اصلاح نژاد، بهبود معیشت اهالی و افزایش تولید گوشت قرمز شهرستان و کاهش چربی ، تعداد ۱۰ راس گوسفند رومانوف در مرحله اول وارد شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اکثر دامداران برای گله گوسفندان خود از گوسفند رومانف استفاده می کنند، عنوان کرد: گوسفند رومانف بهترین بازدهی را در کمترین زمان ممکن از نظر تولید بره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوخته زاری خاطرنشان کرد: سلسله با داشتن بیش از ۲۴۴ هزار راس دام سبک و ۲۹ هزار و ۳۰۰ راس دام سنگین در شهرستان توان تولید ۲ هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز را در سال دارد.

۷۲۶۵/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۴۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد همیالی مطرح کرد: با هدف ارتقای ایمنی کاربران راه، عملیات اصلاح شیب شیروانی و رفع اختلاف سطح نقاط پرتگاهی در آزادراه کرج - قزوین در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: این پروژه به طول یک کیلومتر در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده سیمان آبیک توسط عوامل و ماشین آلات راهداری نظرآباد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و مرمت گاردریل، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده، خط کشی آزادراه و پاکسازی آبروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان نظرآباد است.

کد خبر 6081750

دیگر خبرها

  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج
  • تولید و ترکیب ژنتیکی ۱۵۰۰ راس گوسفند در لرستان